Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ostepølser, cola, sørlandschips og "The Pacific" i HD og surround. Dette er livet. :thumbup:

Gud hvor mye du har gått glipp av.

:mad:

Noe må man da finne på når man sitter alene her noen uker i Trøndlag.

Vel, siden du er stuck i soddspannet, så ...

Hvor er du stuck? :p

Jeg har ikke trent aktivt siden jeg gikk på treningssenter på vgs, men jeg ble deprimert av å trene (stikk i strid av hva folk vanligvis blir, men dere vet, jeg er stikk i strid, ha-ha) så jeg slutta.

Eh...joda :roll:

Stemmer det, jeg nevner ikke sånt her. Jeg får bare :roll: 's tilbake og så blir jeg kalt hypokonder av Bytex som vanlig.

Lurer på om jeg skal få tak i journalen min og scanne den inn og poste her, sånn at jeg kan få slutt på alt dette maset deres.

Lenke til kommentar

Må innrømme at det var først etter jeg begynte å trene jeg lavere selvtillit av utseende. Særlig når man ser andre som er større, eventuelt sterkere.

På den andre siden ble jeg mer ettertraktet av jentene så selvtilliten steg igjen. Men går jeg flere dager uten å trene føler jeg meg pløsete osv.

Men jeg føler seg alltid bedre etter trening, godt er det.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Må innrømme at det var først etter jeg begynte å trene jeg lavere selvtillit av utseende. Særlig når man ser andre som er større, eventuelt sterkere.

På den andre siden ble jeg mer ettertraktet av jentene så selvtilliten steg igjen. Men går jeg flere dager uten å trene føler jeg meg pløsete osv.

Men jeg føler seg alltid bedre etter trening, godt er det.

Stemmer veldig godt, men det beste som finnes er når du selv merker en forskjell og folk begynner å kommentere på at du begynner å bli kraftig osv.

Lenke til kommentar

Absolutt! Gikk opp 15kg siden jeg begynte å trene, men føler meg forsatt svært spinkel.

Nice! hadde en periode hvor jeg trente ganske mye gikk opp 10kg på 2 uker det er ganske mye :D gikk da fra 85 til 95 så var jo ikke liten heller, men fy faen hva creatin, proteiner og riktig kosthold kan gjøre.

Lenke til kommentar
Gi det et par år til du ;)

Eller han kunne vært stilken som sto utafor Narvesen her om dagen og tagg alle som gikk forbi om å gå inn og kjøpe røyk til han.

Jeg er 1.78 høy og veier 60KG :cool:

Og jeg røker ikke og jeg snuser ikke.

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...