Wiciwato Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nå er det bare 8 sider igjen til side 18k folks. Klar - ferdig- GÅ! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ikke snakk om det, blir bare et mas om at alle skal være på side nr 18k Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 No offence, men hvis det å nyte livet høres det ut som du lever kjedelig, minner om noe jeg gjør når jeg kjeder meg ^^, Hehe, ser den ja. Tro det eller ei, men har faktisk et liv jeg og Var mest tenkt som at det er chill, ikke akkurat så gøy. Kjør på 18k Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg fikk lyst på boller Skal vi ta en bolle eller bolle endel?? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser fortsatt ut som en geeky svekling selv om jeg har trent mye og regelmessig i flere år Å hvor gammel var det at du sa du var? Var du kjønnsmoden sa du? Jeg er 15 år og 12X dager Og ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bla bla bla bla bla bla Hva er det som er spesielt med 18k lissm? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bla bla bla bla bla bla Hva er det som er spesielt med 18k lissm? 18 000 sider med bare tull og vas? ganske godt gjort til å være et internettforum Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg er 15 år og 12X dager Og ja Akkurat, du kunne ha vært han pittelille gutten som kom syklende bort til meg her en dag på sin BMX sykkel og spurte om å få bomme røyk av meg... Gi det et par år til du Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Eller han kunne vært stilken som sto utafor Narvesen her om dagen og tagg alle som gikk forbi om å gå inn og kjøpe røyk til han. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ostepølser, cola, sørlandschips og "The Pacific" i HD og surround. Dette er livet. Gud hvor mye du har gått glipp av. Noe må man da finne på når man sitter alene her noen uker i Trøndlag. Vel, siden du er stuck i soddspannet, så ... Hvor er du stuck? Jeg har ikke trent aktivt siden jeg gikk på treningssenter på vgs, men jeg ble deprimert av å trene (stikk i strid av hva folk vanligvis blir, men dere vet, jeg er stikk i strid, ha-ha) så jeg slutta.Eh...joda Stemmer det, jeg nevner ikke sånt her. Jeg får bare 's tilbake og så blir jeg kalt hypokonder av Bytex som vanlig. Lurer på om jeg skal få tak i journalen min og scanne den inn og poste her, sånn at jeg kan få slutt på alt dette maset deres. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Så du blir deppresiv av å trene kroppen din og du reagerer motsatt som alle andre her i verden som reagerer positivt på at kroppen lager endorfiner? Hva er den diagnosen egentlig? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Så du blir deppresiv av å trene kroppen din og du reagerer motsatt som alle andre her i verden som reagerer positivt på at kroppen lager endorfiner? Hva er den diagnosen egentlig? Spenna galen! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Må innrømme at det var først etter jeg begynte å trene jeg lavere selvtillit av utseende. Særlig når man ser andre som er større, eventuelt sterkere. På den andre siden ble jeg mer ettertraktet av jentene så selvtilliten steg igjen. Men går jeg flere dager uten å trene føler jeg meg pløsete osv. Men jeg føler seg alltid bedre etter trening, godt er det. Endret 3. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Må innrømme at det var først etter jeg begynte å trene jeg lavere selvtillit av utseende. Særlig når man ser andre som er større, eventuelt sterkere. På den andre siden ble jeg mer ettertraktet av jentene så selvtilliten steg igjen. Men går jeg flere dager uten å trene føler jeg meg pløsete osv. Men jeg føler seg alltid bedre etter trening, godt er det. Stemmer veldig godt, men det beste som finnes er når du selv merker en forskjell og folk begynner å kommentere på at du begynner å bli kraftig osv. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Absolutt! Gikk opp 15kg siden jeg begynte å trene, men føler meg forsatt svært spinkel. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Absolutt! Gikk opp 15kg siden jeg begynte å trene, men føler meg forsatt svært spinkel. Nice! hadde en periode hvor jeg trente ganske mye gikk opp 10kg på 2 uker det er ganske mye gikk da fra 85 til 95 så var jo ikke liten heller, men fy faen hva creatin, proteiner og riktig kosthold kan gjøre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Gi det et par år til du Eller han kunne vært stilken som sto utafor Narvesen her om dagen og tagg alle som gikk forbi om å gå inn og kjøpe røyk til han. Jeg er 1.78 høy og veier 60KG Og jeg røker ikke og jeg snuser ikke. Endret 3. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg legger meg...to tierd for this shit. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg er litt høyere enn Knut og veier det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg