Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har ikke trent aktivt siden jeg gikk på treningssenter på vgs, men jeg ble deprimert av å trene (stikk i strid av hva folk vanligvis blir, men dere vet, jeg er stikk i strid, ha-ha) så jeg slutta. Ang. IRC så finnes jeg på DALnet. Hovedsaklig. Og der har jeg vært de siste 12 årene eller så. Med noen ferieturer til EFnet for #Elgolf, Quakenet for WoW-ting og #Skadafanclub og diverse andre nett for ting og tang. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg svømmer, hadde ikke trena på seks uker Svømming er utmerket trening. Skulle også gjerne ha svømt litt. Ser fortsatt ut som en geeky svekling selv om jeg har trent mye og regelmessig i flere år Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det vanskeligste er i grunn å starte. Har selv vært ganske lat i og med at det er sommer. Får se om man ikke starter opp igjen til høsten. Blir vel pisket til det av madammen. PS. Bare fire dager med jobb igjen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har ikke trent aktivt siden jeg gikk på treningssenter på vgs, men jeg ble deprimert av å trene (stikk i strid av hva folk vanligvis blir, men dere vet, jeg er stikk i strid, ha-ha) så jeg slutta.Eh...joda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har tenkt hvert år at jeg skal starte og trene, meeen så dreit jeg i det. Why bother, right? Ineed. Synes jeg klarer meg utmerket uten. Spesielt når jeg drar like mange armhevinger som trenings kameratene mine på 30 sec. Er bare kondisen min som er ultralow. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser fortsatt ut som en geeky svekling selv om jeg har trent mye og regelmessig i flere år Å hvor gammel var det at du sa du var? Var du kjønnsmoden sa du? Blir vel pisket til det av madammen. Du...slikt prat hører hjemme et annet sted på forumet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Haha. Hvis du tolker det sånn, så sier det jo litt om hvordan din hjerne funker. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skjer hera? Jeg ligger å slapper av med en pils etter en lang gå tur med bikkja. Kjenner det kribbler i føttene å skritt telleren bikket 25000 i dag Hadde vært artig å visst hvor mange km det er. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ostepølser, cola, sørlandschips og "The Pacific" i HD og surround. Dette er livet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ostepølser, cola, sørlandschips og "The Pacific" i HD og surround. Dette er livet. Gud hvor mye du har gått glipp av. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har aldri trent. Har alltid sittet på rævva forran pc'en og jeg veier mellom 60 og 65 kilo. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har aldri trent. Har alltid sittet på rævva forran pc'en og jeg veier mellom 60 og 65 kilo. og du er hvor høy? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Ostepølser, cola, sørlandschips og "The Pacific" i HD og surround. Dette er livet. Gud hvor mye du har gått glipp av. Noe må man da finne på når man sitter alene her noen uker i Trøndlag. Endret 3. august 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Haha. Hvis du tolker det sånn, så sier det jo litt om hvordan din hjerne funker. Pff...sier absolutt ingenting! JEG ER UNIK TENK *snufs* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ostepølser, cola, sørlandschips og "The Pacific" i HD og surround. Dette er livet. Gud hvor mye du har gått glipp av. No offence, men hvis det å nyte livet høres det ut som du lever kjedelig, minner om noe jeg gjør når jeg kjeder meg ^^, Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har aldri trent. Har alltid sittet på rævva forran pc'en og jeg veier mellom 60 og 65 kilo. og du er hvor høy? Uh.. rundt 1.70 Les det som står på bildet, herregud så trist. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dæven... det er en lysende sommerfugl utenfor vinduet mitt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg fikk lyst på boller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg