Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 hvilken irc kanal skjer det på? Tror du begynner med hvilke nettverk folk er på og så kanaler jeg EFnet i assume? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ok. Hvilket nettverk og hvilken kanal under nettverket skjer det på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hjelp, irc driver man bare med under TG Noob. Irc er man på døgnet rundt! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.itavisen....jal-nakenbilder Hvordan kan noen stjele nakenbilder av ett sånnt udyr ? Hvem leser ITavisen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hjelp, irc driver man bare med under TG Noob. Irc er man på døgnet rundt! bawls, Sjur kaller meg noob :S rom og nettverk? kjeder meg så irc høres artig ut. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.itavisen.no/848151/dell-reparator-stjal-nakenbilder Hvordan kan noen stjele nakenbilder av ett sånnt udyr ? Haha ho er jo tjukk i hue. Så på at han flyttet bildene som en fysisk enhet. Latterlig dum det går an å bli. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Liker Irl bedre enn Irc og MSN Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fant efnet irc'en uten deres hjelp *nesa i været* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg er helt OVERKJØRT etter treninga i dag Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fucking awesome! http://www.youtube.com/watch?v=8oJtl8SlGDA Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan noen forklare meg hva "Diversity Management" er sånn lettfattelig? Jeg er trett og orker ikke å drive og oversette det jeg leser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 bawls, Sjur kaller meg noob :S rom og nettverk? kjeder meg så irc høres artig ut. Nei si det du...er så mange nettverk..er på efnet, quakenet,undernet og et par andre som ikke kan nevnes her pga lovverket. Fant efnet irc'en uten deres hjelp *nesa i været* Kake? Jeg er helt OVERKJØRT etter treninga i dag Hva trener du? :=) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) bawls, Sjur kaller meg noob :S rom og nettverk? kjeder meg så irc høres artig ut. Nei si det du...er så mange nettverk..er på efnet, quakenet,undernet og et par andre som ikke kan nevnes her pga lovverket. Fant efnet irc'en uten deres hjelp *nesa i været* Kake? Jeg er helt OVERKJØRT etter treninga i dag Hva trener du? :=) Kake til meg ja. Du kan få et stykke Endret 3. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg svømmer, hadde ikke trena på seks uker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hjemme.. Jeg svømmer, hadde ikke trena på seks uker Har ikke trent på snart 4 år. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg svømmer, hadde ikke trena på seks uker Svømming er utmerket trening. Skulle også gjerne ha svømt litt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Og jeg har ikke trent på 3-4mnd. Måtte jo bare ende slik at jeg ble støttemedlem. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har tenkt hvert år at jeg skal starte og trene, meeen så dreit jeg i det. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har tenkt hvert år at jeg skal starte og trene, meeen så dreit jeg i det. Why bother, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg