Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Tror det går på sistnevnte.

Ellers har jeg egentlig litt troen på at Ueland sitter og overvåker forumdatabasen i realtime via terminalen, og om han finner noe interessant så poster han. Litt på samme måten som Simen1 gjør det :)

Spørsmålet er bare: er de egentlig mennesker? Eller er de egentlig bare superkraftige datamaskiner integrert i hardware nettverket?

Simen1 er ikke et menneske, det er allment kjent at han egentlig er et stort selskap bestående av kinesere som finner all info for han. Han har selv bekreftet dette i tråden som omhandler forumbrukere en lurer på...

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til spennende lesing her på forumet? Evt. en og annen diskusjon jeg kan ta del i mellom slagene her på jobben (blir litt dødtid og venting, ja).

Så mange tråder, så lite tid...

sex og samlivsdelene kan være god underholdning ivartfall :)

Har ikke undersøkt det, så usikker. ;)

hvilket tall tenker jeg på mellom 1 og 2000 nå?

Men, jeg får jo bare prøve, føler meg litt sånn nesten fjortiss forelska, litt gøy å hehe.

du taper mer på og ikke prøve :) men du får ha lykke til da :) hvem er det egentlig?

Lenke til kommentar
du taper mer på og ikke prøve :) men du får ha lykke til da :) hvem er det egentlig?

Nei det er jo helt sant, så får høre med ho litt seinere, ho skal kanskje til meg idag å se film, så kanskje snike inn litt kosing :D

Takker så mye :) Nei tror ikke vi skal nevne noen navn på den store interweb'en :p

Lenke til kommentar
Og teorien min at det ikke finnes pene engelske folk er der fortsatt :O

Har vært i Manchester og Liverpool et par ganger, og tro meg - det finnes fine damer der , iaellfall. :)

Litt beslektet: Var en tur i Skotland i høst, og fant den eneste fine dama i hele Dunfermline... Hu var seriøst en sterk 9'er, men tviler på at hu var britisk i utgangspunktet. (Hu jobbet på en italiensk resturant (som vi naturligvis besøkte flere ganger i løpet av oppholdet :) ))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...