Eplefe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Eller ingen gidder å rapportere fordi da blir tråden stengt og de har ingenting å gjøre på. Vurderer å legge meg igjen, har sovet fjorten av de siste tjuefire timene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Eller ingen gidder å rapportere fordi da blir tråden stengt og de har ingenting å gjøre på. Vurderer å legge meg igjen, har sovet fjorten av de siste tjuefire timene. Du jukser, jeg har sovet 3-4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Men seriøst, jeg begynner å bli stolt over dere nå.. Ingen som gidder å rapportere for ting blir tatt så lite seriøst at ingen bryr seg. Ingen vits å pirke heller, alvorlige overtramp er en annen sak. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er det et overtramp og poste et bilde av et rumpehull med navnet til alle moderatorer, admins og veiledere? 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Men seriøst, jeg begynner å bli stolt over dere nå.. Ingen som gidder å rapportere for ting blir tatt så lite seriøst at ingen bryr seg. Ingen vits å pirke heller, alvorlige overtramp er en annen sak. Neida, vi har ikke hatt noe alvorlige greier på veldig lenge så vi er vel litt flinke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg jukser ikke, jeg er syk. Hoster så du høres helt frisk ut. Eller, begynner å bli bedre nå, men har hatt det rimelig kjipt det siste døgnet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er det et overtramp og poste et bilde av et rumpehull med navnet til alle moderatorer, admins og veiledere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kanskje ikke så rart når halvparten her inne enten går på piller eller nyter alkohol på forsvarlige og uforsvarlige måter så blir det litt daft Nei vi får skjerpe oss. Skål! Er det et overtramp og poste et bilde av et rumpehull med navnet til alle moderatorer, admins og veiledere? Vi får ikke plass i et sånt lite rompehull uansett. 1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=GQFqrOEu3Rc Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg jukser ikke, jeg er syk. Hoster så du høres helt frisk ut. Eller, begynner å bli bedre nå, men har hatt det rimelig kjipt det siste døgnet. Ser den, fikk karret meg til legen idag, men han fant ikke ut hva som var galt så ga han litt blod så finner vel kanskje ut av det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nå kan ikke jeg poste et bilde av et digert rumpehull fordi det er imot reglene. Kan sikkert finne noen store på google Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser den, fikk karret meg til legen idag, men han fant ikke ut hva som var galt så ga han litt blod så finner vel kanskje ut av det.Det kom altså forsatt blod ut av årene dine? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser den, fikk karret meg til legen idag, men han fant ikke ut hva som var galt så ga han litt blod så finner vel kanskje ut av det.Det kom altså forsatt blod ut av årene dine? såvidt tror jeg,så rimelig tynt ut. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 for helvette. MSN er noe forbanna horeri som klikker og ikke går an og fjerne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gah. Passordet mitt på Fronter er blitt resatt eller noe. :| Jeg har ikke bytta passord på rundt ett år, og nå får jeg ikke logga inn med det. Eller noen av de andre passordene mine. Kommer meg fortsatt inn på studentmailen og studentweb riktignok, og de bruker alle samme passord. :| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 såvidt tror jeg,så rimelig tynt ut.Såpass bad altså :\ for helvette. MSN er noe forbanna horeri som klikker og ikke går an og fjerne.MSN er bare kjedelig..IRC er mye mer koseligere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hjelp, irc driver man bare med under TG Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 hvilken irc kanal skjer det på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 hvilken irc kanal skjer det på? Tror du begynner med hvilke nettverk folk er på og så kanaler jeg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.itavisen.no/848151/dell-reparator-stjal-nakenbilder Hvordan kan noen stjele nakenbilder av ett sånnt udyr ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg