Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Nope, "Jatilradio"-folket vil ha en raskest mulig overgang til kun DAB. De andre vil ha en "ta det som det kommer" løsning. Endret 3. august 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 det er jo mongo. greit nok at det funker digitalt også, men ikke alle som har tilgang til nett over alt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg vil i alle fall fortsette å bruke den gamle. Hører hovedsaklig bare på de gamle FM-radioene mine. Synes det er mye mer koselig med spraking og søking enn krystallklar lyd og alt det som følger med DAB. Er vel noe nostalgisk. Akkurat som med gamle, gule plata med Beach Boys. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 DAB kommer antakelig til å fungere der hvor FM fungerer i dag. Men er kjipt for oss som har rimelig dyre FM-radioer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 The fuck, diskusjon.no er flagget som svindelnettsted. Sånn går det når du lover nudies men aldri legger de ut, b-real. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 The fuck, diskusjon.no er flagget som svindelnettsted. Sånn går det når du lover nudies men aldri legger de ut, b-real. Helvette heller, jeg har lagt ut ræva mi her jo..bare du som ikke har fått det med deg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Unødvendig utvikling kaller jeg det. Jeg vil ha meg et gammelt radiokabinett, men føler det er bortkasta siden DAB + vil ta over alt om ikke lenge. DAB er jo stappefullt med kanaler nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 DAB kommer antakelig til å fungere der hvor FM fungerer i dag. Men er kjipt for oss som har rimelig dyre FM-radioer. True. Og forresten, er ikke DAB-radioer fortsatt ganske dyre? De var det da jeg sist så på dem for et par år siden. Jeg har betalt over 1000 kr for en radio før, jeg gjør ikke det igjen med det første. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Skaffet meg denne, har muligheter til å ta imot blant annet FM og DAB. Veeeldig fornøyd med den, gitt. Endret 3. august 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg syns de kan beholde FM. Det er mange eldre som ikke har verken råd eller er interessert i å få nett. Pappa er for eksempel en av dem. Han har en sånn svær kasse av en radio fra 70-tallet eller noe sånt som han er veldig glad i. Og han hører nesten bare på radio, fordi han syns det er mye koseligere enn å se på TV. Sikkert mange som har det sånn. Ville vært synd om DAB ble det nye FM. Endret 3. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Yeah. Farmor også. Hun har 20-30 radioer rundt om i huset. Minst én i hvert rom. Og alle står på dagen lang. På P1. Ulovlig å skifte kanal. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 RED ALERT!!! Og hvordan går det med moroklumpene mine i dag? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) HJELP, en moderator... *administrator Endret 3. august 2010 av Kanin33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Da var jeg tilbake fra Kongeparken.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 fort alle sammen, gjem dere Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *jeg vil ikke dø! jeg vil ikke dø!* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *jeg vil ikke dø! jeg vil ikke dø!* Slapp av vennen, vi skal alle dø. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vi har altfor lite klager og rapporter fra DNFK, noe må være alvorlig galen nå.. ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vi er alltid flinke. Stjernebrukerne henger i DNFK. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vi har altfor lite klager og rapporter fra DNFK, noe må være alvorlig galen nå.. ^^ Ingen som gidder å rapportere for ting blir tatt så lite seriøst at ingen bryr seg, 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg