Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Aww It's guy love Between Two Guuuuuuyyyyys.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Aww It's guy love Between Two Guuuuuuyyyyys.. You and me Endret 3. august 2010 av Petter Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor trur opera at diskusjon.no er et ”Svindelnettsted” ? Det samme spør jeg. Opera ass https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249777 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor trur opera at diskusjon.no er et ”Svindelnettsted” ? Fordi Opera er noe dritt i forhold til Firefox! Fixd. Hav er galt med å svare "alt mulig" når noen spør hvilken musikk man hører på? 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 JEG HAR .... FRITIDSPROBLEMER! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 fordi enkelte folk vil ha litt mer spesifikke svar innimellom Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Verdien til en kvinne er målt opp i antall retter hun kan lage, og hvor god hu er på å vaske gulvet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jammen liksom... jeg hører virkelig på alt mulig, og skulle jeg liste opp alle sjangrene jeg hører på ville det tatt flere timer før jeg var ferdig og samtalepartneren min ville sannsynligvis sovnet i mellomtiden. Det er sikkert mange andre som har det sånn, så da er det vel like greit å bare svare alt mulig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jammen liksom... jeg hører virkelig på alt mulig, og skulle jeg liste opp alle sjangrene jeg hører på ville det tatt flere timer før jeg var ferdig og samtalepartneren min ville sannsynligvis sovnet i mellomtiden. Det er sikkert mange andre som har det sånn, så da er det vel like greit å bare svare alt mulig. Skaff deg Last.fm Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Alltid underholdande å sjå folk tilbe noko dei brukar, og VITE at det er best, for så å seie at iPhone er det verste på denne jord. Nei, eg prøvar ikkje å beskytte iphone, det er berre eitt eksempel. Endret 3. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Etter det jeg hart hørt har Opera og AVG innledet et samarbeid om et innholdsfilter. Desverre har AVG på en eller annen måte gjort filteret alt for sensitivt, noe som fører til at nettsider blir blokkert for lett. Når en forumbruker la ut et eksempel på skadelig kode reagerte filteret, og blokkerte dermed hele diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vel for fuck sake! Nå ble jeg så fristet til å prøve minefield at jeg installerte det. Men så funker jo for faen ikke Flash!? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=biQkxCf0tT0 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jammen liksom... jeg hører virkelig på alt mulig, og skulle jeg liste opp alle sjangrene jeg hører på ville det tatt flere timer før jeg var ferdig og samtalepartneren min ville sannsynligvis sovnet i mellomtiden. Det er sikkert mange andre som har det sånn, så da er det vel like greit å bare svare alt mulig. Da gjør du som meg og sier "alt unntatt ..." Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvordan ble klokka så mye da gitt? Hørte plustelig at de nevnte "i kveld" på radioen, makan til nedtur når du er overbevist om at det fremdeles er midt på dagen. Dagen min ble stjålet ........... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jammen liksom... jeg hører virkelig på alt mulig, og skulle jeg liste opp alle sjangrene jeg hører på ville det tatt flere timer før jeg var ferdig og samtalepartneren min ville sannsynligvis sovnet i mellomtiden. Det er sikkert mange andre som har det sånn, så da er det vel like greit å bare svare alt mulig. Da gjør du som meg og sier "alt unntatt ..." Faktisk ingen dum ide. Er faktisk enklere å rett og slett bare nevne det jeg ikke hører på. Hvordan ble klokka så mye da gitt? Hørte plustelig at de nevnte "i kveld" på radioen, makan til nedtur når du er overbevist om at det fremdeles er midt på dagen. Dagen min ble stjålet ........... Hva med å trekke fra gardinene og slippe litt sollys inn, så du vet forskjellen på dag og natt/kveld? Endret 3. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jepp, det er mye enklere. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva med å trekke fra gardinene og slippe litt sollys inn, så du vet forskjellen på dag og natt/kveld? Har faktisk ikke for gardinene, er fremdeles ganske lyst ute. Har faktisk også vært ute og gått en tur i byen i dag Noen som vet om man kan si "Nei! Til Radio", i motsetning til dette: http://www.jatilradio.no/ ? Fatter ikke hvorfor folk vil stenge ned FM-nettet raskest mulig. Kan vi ikke bruke begge deler? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 er det ikke meninga å bruke begge da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg