Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen liksom... jeg hører virkelig på alt mulig, og skulle jeg liste opp alle sjangrene jeg hører på ville det tatt flere timer før jeg var ferdig og samtalepartneren min ville sannsynligvis sovnet i mellomtiden. :p Det er sikkert mange andre som har det sånn, så da er det vel like greit å bare svare alt mulig.

Lenke til kommentar

Jammen liksom... jeg hører virkelig på alt mulig, og skulle jeg liste opp alle sjangrene jeg hører på ville det tatt flere timer før jeg var ferdig og samtalepartneren min ville sannsynligvis sovnet i mellomtiden. :p Det er sikkert mange andre som har det sånn, så da er det vel like greit å bare svare alt mulig.

Skaff deg Last.fm

Lenke til kommentar

Etter det jeg hart hørt har Opera og AVG innledet et samarbeid om et innholdsfilter. Desverre har AVG på en eller annen måte gjort filteret alt for sensitivt, noe som fører til at nettsider blir blokkert for lett. Når en forumbruker la ut et eksempel på skadelig kode reagerte filteret, og blokkerte dermed hele diskusjon.no :dontgetit:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da gjør du som meg og sier "alt unntatt ..."

Lenke til kommentar

Da gjør du som meg og sier "alt unntatt ..."

Faktisk ingen dum ide. :wee: Er faktisk enklere å rett og slett bare nevne det jeg ikke hører på. :wee:

Hvordan ble klokka så mye da gitt? Hørte plustelig at de nevnte "i kveld" på radioen, makan til nedtur når du er overbevist om at det fremdeles er midt på dagen.

Dagen min ble stjålet ........... :cry:

Hva med å trekke fra gardinene og slippe litt sollys inn, så du vet forskjellen på dag og natt/kveld? :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hva med å trekke fra gardinene og slippe litt sollys inn, så du vet forskjellen på dag og natt/kveld? :wee:

Har faktisk ikke for gardinene, er fremdeles ganske lyst ute. Har faktisk også vært ute og gått en tur i byen i dag :whistle:

Noen som vet om man kan si "Nei! Til Radio", i motsetning til dette: http://www.jatilradio.no/ ?

Fatter ikke hvorfor folk vil stenge ned FM-nettet raskest mulig. Kan vi ikke bruke begge deler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...