Tunky Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Chrome her i gården også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Godt og se at forumet har folkevett Har verva folk siden versjon 0.2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Godt og se at forumet har folkevett Har verva folk siden versjon 0.2 Jeg har brukt det siden første lanserings dag. er jeg kulest nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Chrome og FF er det samme for meg, derfor fordeler jeg de to fint utover PCene mine! Bruker Chrome på den stasjonære, der jeg surfer 90% av tiden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Godt og se at forumet har folkevett Har verva folk siden versjon 0.2 Jeg har brukt det siden første lanserings dag. er jeg kulest nå? 0.2 er første lansering og ja da er du MEGA kul. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg brukte den før den ble lansert, dermed ble jeg kulest. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opera er vel strengt tatt gamlere en Firefox. Du huske på at Firefox egentlig stammer ifra Netscape tidene da blir resultatet: Opera: December 9, 1996 Netscape: 15 December 1994 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) lul - ler uten lyd Ikke ment til deg breal Endret 3. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opera er vel strengt tatt gamlere en Firefox. Eldre, men ja and then? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor trur opera at diskusjon.no er et ”Svindelnettsted” ? Aner ikke hva du kuker med, men jeg har aldri fått den beskjeden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor trur opera at diskusjon.no er et "Svindelnettsted" ? Aner ikke hva du kuker med, men jeg har aldri fått den beskjeden. De driver på å ordner/har ordnet problemet tydeligvis. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opera er vel strengt tatt gamlere en Firefox. Eldre, men ja and then? Den er eldre Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opera er vel strengt tatt gamlere en Firefox. Eldre, men ja and then? Den er eldre Og eldre betyr automatisk bedre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Og eldre betyr automatisk bedre? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei, nyere er bedre. bare se på GOOGLE CHROME Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) "Siden du prøver å åpne er blitt innrapportert for svindel. Den vil trolig prøve å lure deg til å oppgi personlig eller finansiell informasjon. Opera Software fraråder deg sterkt å besøke denne siden." edit: for sein ser jeg Endret 3. august 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor trur opera at diskusjon.no er et ”Svindelnettsted” ? Det samme spør jeg. Opera ass Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) One love Aleks http://www.youtube.com/watch?v=FdPCQsdlVt4 [J.D.] Let's face the facts about me and you, A love unspecified. Though I'm proud to call you "Chocolate Bear," The crowd will always talk and stare. [Turk] I feel exactly those feelings, too And that's why I keep them inside. 'Cause this bear can't bear the world's disdain, And sometimes it's easier to hide, Than explain our [J.D. and Turk] Guy love, That's all it is, Guy love, He's mine, I'm his, There's nothing gay about it in our eyes. [Turk] You ask me 'bout this thing we share, [J.D.] And he tenderly replies, [Turk] It's guy love [J.D. and Turk] Between two guys. [Turk] We're closer than the average man and wife, [J.D.] That's why our matching bracelets say Turk and J.D. [Turk] You know I'll stick by for the rest of my life. [J.D.] You're the only man who's ever been inside of me. [Turk] Whoa, I just took out his apendix. [J.D.] There's no need to clarify, [Turk] Oh no? [J.D.] Just let it grow more and more each day. It's like I married my best friend, [Turk] But in a totally manly way. [J.D. and Turk] Let's go! It's guy love, Don't compromise, The feeeling of some other guy, Holding up your heart, Into the sky. [J.D.] I'll be there to care through all the lows. [Turk] I'll be there to share the highs. [J.D. and Turk] It's guy love, Between two guys. [J.D.] And when I say, "I love you, Turk," It's not what it impies. [J.D. and Turk] It's guy love Between Two Guys Endret 3. august 2010 av Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg