Joakim Skurk Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Facebook-folka fikk sikkert tilsendt en link til forumet, og leste hele historikken din, som igjen resulterte i fb-ban. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Merkelig at jeg ikke er banna på diskusjon.no enda Vell, jeg er permbanna for alltid på gamereactor, rakk å bli en femstjerners-bruker før jeg gikk derifra da. Men så er moddene der helt nazi. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hadde moddene vært helt nazi om du ble banna her og? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det må da være minst 10 personer som har irritert seg over deg på fb? Og da minst 5 igjen av disse som har rapportert deg? Samt flere rapporteringer for posting av gore? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tror jeg har quake på FB, men har ikke sett bildene Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jo, ja jo that makes sense : p men gjort er gjort, desverre. Selvom jeg mener, at denne gangen er bannen en feiltagelse. Og nei, moddene hadde ikke vært nazi her. Men på GR kan du ikke gjøre noenting nesten, før du blir banna. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jo, ja jo that makes sense : p men gjort er gjort, desverre. Selvom jeg mener, at denne gangen er bannen en feiltagelse. Og nei, moddene hadde ikke vært nazi her. Men på GR kan du ikke gjøre noenting nesten, før du blir banna. imo burde du vert banna her også. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Merkelig at jeg ikke er banna på diskusjon.no enda Vell, jeg er permbanna for alltid på gamereactor, rakk å bli en femstjerners-bruker før jeg gikk derifra da. Men så er moddene der helt nazi. Jeg ble trestjerners! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg er 2 eller trestjerners Endret 3. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jo, ja jo that makes sense : p men gjort er gjort, desverre. Selvom jeg mener, at denne gangen er bannen en feiltagelse. Og nei, moddene hadde ikke vært nazi her. Men på GR kan du ikke gjøre noenting nesten, før du blir banna. imo burde du vert banna her også. Ja, burde er jo noe som kan diskuteres, men er ikke banna enda;) skal oppføre meg her^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 btw -> http://www.youtube.com/watch?v=cxXp3KhhI8s&feature=related Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gipsavstøpning og skosåler til 1900kr Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Vel, de så jo lett mongo ut Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor trur opera at diskusjon.no er et ”Svindelnettsted” ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor trur opera at diskusjon.no er et ”Svindelnettsted” ? Fordi Opera er noe dritt i forhold til Chrome! 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opera er mongo, bruk Chrome. Selv om de sier at Google Mail er en usikker kobling Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.google.com/chrome <- go go go ! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Minefield Browser er best! http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/ <- Go go go! Minefield er altså Firefox, bare bedre og raskere. Og på prøvestadiet. Endret 3. august 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Eg elskar firefox, berre fordi den ser litt "gammal" ut Det er berre noko eg ikkje likar med dei "nye" nettlesarane, gjennomsiktige, ingen verktøylinjer, forenkla og grusomt. Også knallbra til flash og java. Huhei, k har slutta å virke, må sitte her med ctrl v… Endret 3. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opera er vel strengt tatt gamlere en Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg