Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ka i mongolide forpulte jomfru-marias navn har skjedd? Facebook banna kontoen min, what the fuck, har ikke engang gjort noe galt. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Haha, kanskje det er fordi jeg reporta noen av de gore bildene du hadde ute Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Haha, kanskje det er fordi jeg reporta noen av de gore bildene du hadde ute Ja, men de sletta jeg jo for lenge siden Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Haha, kanskje det er fordi jeg reporta noen av de gore bildene du hadde ute Ja, men de sletta jeg jo for lenge siden Sånn som skjer når du ikke følger regler vettu Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Var da ikke så lenge siden jeg reporta dem tror jeg. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Flere som får opp denne ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Flere som får opp denne ? Bruker ikke Opera. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Nei, men denne gangen, på siste advarselen jeg fikk, hadde jeg vistnok skrevet noe støtende. Først ble youtube kontoen med over 40 filmer slettet, så facebook kontoen... Men ja, jeg får også opp advarsel om svindel på denne sida. Endret 3. august 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ja. Ignorer den. Er fortsatt en rød greie oppe til høyre i adressefeltet, da. Satser på at teknisk finner problemet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei, men denne gangen, på siste advarselen jeg fikk, hadde jeg vistnok skrevet noe støtende. Først ble youtube kontoen med over 40 filmer slettet, så facebook kontoen... Men ja, jeg får også opp advarsel om svindel på denne sida. Sånn som skjer når du ikke kan oppføre deg vettu Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) x2 Gjorde du det og? x2 Godt humør idag? Neida, jeg bare morer meg over at qc klikker i, for å sitere, mongolide forpulte jomfru-marias navn. Er det noen som stadig fornekter sin egen skyld er det ham. Endret 3. august 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har jo oppført meg, bortsett fra de gore-bildene har jeg ikke skrevet noe galt... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Neida, jeg bare morer meg over at qc klikker i, for å sitere, mongolide forpulte jomfru-marias navn. Er det noen som stadig fornekter sin egen skyld er det ham. Sant nok^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har jo oppført meg, bortsett fra de gore-bildene har jeg ikke skrevet noe galt... Jada du oppfører deg, men det er måten du gjør det på som folk ikke liker. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har sendt sånn "feiltagelse" ban appeal ting til facebook. Så får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg