Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sikkert best så langt nord som mulig.

Det vises ikke i Nordnorge fordi det er for lyst der. Så er en sjelden hendelse :)

Nordlys vises ikke i Nordnorge..? :dontgetit:

Helt korrekt! Du er kjempeflink til å følge med, stå på!

Det er bare denne gangen det skjer. Ofte synes nordlys bare i nord norge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wicivato: Vel, det må være det største bullshittet jeg har hørt på ganske lenge.

Hvis du hadde fulgt med kunne du ha fisket deg fram til at grunnen til at nordlyset ikke vil ses fra Nord-norge er fordi det er for lyst. Men for all del, du kan gjerne dra opp dit og myse etter nordlyset.

Lenke til kommentar

Wicivato: Vel, det må være det største bullshittet jeg har hørt på ganske lenge.

Hvis du hadde fulgt med kunne du ha fisket deg fram til at grunnen til at nordlyset ikke vil ses fra Nord-norge er fordi det er for lyst. Men for all del, du kan gjerne dra opp dit og myse etter nordlyset.

Jeg gikk ut i fra at dere snakket om nordlys generelt, og det kan man selvfølgelig se i nord-norge, bare ikke når det er lyst ute. Snakker dere om de spesielle greiene man kan se i kveld blir det nok vanskelig å se det her, ja.

Lenke til kommentar

Sikkert best så langt nord som mulig.

Det vises ikke i Nordnorge fordi det er for lyst der. Så er en sjelden hendelse :)

Nordlys vises ikke i Nordnorge..? :dontgetit:

Helt korrekt! Du er kjempeflink til å følge med, stå på!

Det er bare denne gangen det skjer. Ofte synes nordlys bare i nord norge

Hva legger du i Nord-Norge? Jeg har ofte sett nordlys i Midt-Norge nemlig. :p

Lenke til kommentar

Dere søringer, altså. "ÅÅÅÅ NORDLYS! DRITKULT, LIZZM!!1111ONE!11!!"

Seriøst, det er lite spesielt med nordlys. Det er ikke så superfantastisk som alle skal ha det til. Det samme med midnattssol.

Det minte meg om Kjetil & Kjartan show. "Æ liker ikke søringan"

http://www.youtube.com/watch?v=-y-0CgLmFa4&feature=related

fant sketchen jeg leita etter i går.

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dere søringer, altså. "ÅÅÅÅ NORDLYS! DRITKULT, LIZZM!!1111ONE!11!!"

Seriøst, det er lite spesielt med nordlys. Det er ikke så superfantastisk som alle skal ha det til. Det samme med midnattssol.

slapp nå av..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...