Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har aldri hatt spill på min maskin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har gått helt bort fra PC-spilling, men har Wii og 360 jeg spiller mest på nå. Er liksom triveligere å kroe seg opp i sofakroken foran 40" skjermen, enn å sitte som en hunchback foran PC'n. Blitt nesten null WoW-spilling det siste året også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tror jeg skal lage meg et ostesmørbrød med bacon i. Hørtes godt ut Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Min maskin lagger når jeg skal spille kabal så gidder ikke prøve med andre spill Har en gammel Ps 2 stående som eldstekarn min kan spille på når han er på besøk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hjemme fra jobb. Flere som skal ut å se etter nordlys i kveld/natt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hjemme fra jobb. Flere som skal ut å se etter nordlys i kveld/natt? Hvor i landet er det synlig fra? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hjemme fra jobb. Flere som skal ut å se etter nordlys i kveld/natt? Hvor i landet er det synlig fra? Alt sør for trondheim Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lol. Opera advarer meg at diskusjon er et "Svindelnettsted".. Jeg skal fotografere nordlyset, hvis jeg finner det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sikkert best så langt nord som mulig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kult leste en artikkel om det, men de sa ikke når i kveld det var Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har gått helt bort fra PC-spilling, men har Wii og 360 jeg spiller mest på nå. Er liksom triveligere å kroe seg opp i sofakroken foran 40" skjermen, enn å sitte som en hunchback foran PC'n. Blitt nesten null WoW-spilling det siste året også. Du kan jo bare hooke opp PC-en til TV-en, slik som jeg har gjort. Sitter ca en halvmeter unna 37" min og det er no stress. Utmerket for gaming. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fuck. Etter 3 minutter med Malwarebytes-scan har den funnet 7 infiserte filer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sikkert best så langt nord som mulig. Det vises ikke i Nordnorge fordi det er for lyst der. Så er en sjelden hendelse Lol. Opera advarer meg at diskusjon er et "Svindelnettsted".. Jeg skal fotografere nordlyset, hvis jeg finner det. Google Chrome sier Google Mail er en usikker adresse Kult leste en artikkel om det, men de sa ikke når i kveld det var Det er i kveld eller i morra kveld. Litt vanskelig å forutse når en gassky gjennom verdensrommet skal treffe atmosfæren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sikkert best så langt nord som mulig. Det vises ikke i Nordnorge fordi det er for lyst der. Så er en sjelden hendelse Ok, men der er nå mørkt nord for trondheim nå, også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sikkert best så langt nord som mulig. Det vises ikke i Nordnorge fordi det er for lyst der. Så er en sjelden hendelse Nordlys vises ikke i Nordnorge..? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sikkert best så langt nord som mulig. Det vises ikke i Nordnorge fordi det er for lyst der. Så er en sjelden hendelse Nordlys vises ikke i Nordnorge..? Helt korrekt! Du er kjempeflink til å følge med, stå på! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 i vinterhalvåret er det plassen for å se nordlys hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Du ser bare nordlys på vinteren i nord-norge, det er sol hele døgnet nord for polarsirkelen nå. Aka ingen nordlys whatsoever å fotografere. Bare midnattssol. I november-februar er vel beste tiden å finne nordlys. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Wicivato: Vel, det må være det største bullshittet jeg har hørt på ganske lenge. Endret 3. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Får vel følge med ut vinduet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg