Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man bytter manikyr annenhver dag jobber man seg rimelig kjapt igjennom neglelakker. :p

Edit: Hvilket minner meg på at jeg må finne meg en billigere neglelakkfjerner. Jeg elsker Alessandro med hele mitt hjerte men 159,-/flasken er bare for mye når jeg tømmer to-tre flasker i året.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Husker lillesøster besvimte på rommet sitt fordi hun satt og lakka neglene og fjerna igjen med neglelakkfjerner noen timer med lukket vindu og dør. Hun hadde vært borte i flere timer, så jeg gikk opp og sjekka etter henne, da lå hun og sov i den værste neglelakkfjerner-osen jeg har kjent. Hun hadde bare plutselig blitt kjempetrøtt og lagt seg til å sove :p

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg er avhengig av dataspill... De blir ikke "tomme" uansett hvor mye jeg spiller de...

Det var egentlig greit i de tider ja. Nå blir hobbyen min tom en etter en.

Spillet går jo tomt for nye ting som skjer, og grafikken blir jo utdatert etterhvert. men den nostalgiske effekten varer lenge, så lenge du ikke spiller deg ihjel :p

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg er avhengig av dataspill... De blir ikke "tomme" uansett hvor mye jeg spiller de...

Det var egentlig greit i de tider ja. Nå blir hobbyen min tom en etter en.

Spillet går jo tomt for nye ting som skjer, og grafikken blir jo utdatert etterhvert. men den nostalgiske effekten varer lenge, så lenge du ikke spiller deg ihjel :p

Joda det er sant, men var vel ikke akkurat dataspill jeg hintet til da :p

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke neglelakk eller neglelakkfjerner som gir avgasser, Bytex, nettopp for å forhindre det der. :p

Og hobbyene mine er ikke så begrenset at det er enten spill eller sminke eller noe annet, jeg klarer faktisk å kombinere dem. :p

Finnes det et neglelakk-spill? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...