Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har så lyst på VIN omg! Og har påenmåte liksom 3 flasker stående... Men det er litt feil å bælme vin helt alene kvart på fem om morgenen... :( Men hvis man LATER som om jeg har vanlig arbeidstid og slutter klokka fire, er klokka egentlig bare elleve på kvelden. Og det er jo en tid fin for vin. Dessuten er det mandag. Men jeg jobber fredag-mandag, så det er jo egentlig fredag i dag. :cool:

Lenke til kommentar

Har så lyst på VIN omg! Og har påenmåte liksom 3 flasker stående... Men det er litt feil å bælme vin helt alene kvart på fem om morgenen... :( Men hvis man LATER som om jeg har vanlig arbeidstid og slutter klokka fire, er klokka egentlig bare elleve på kvelden. Og det er jo en tid fin for vin. Dessuten er det mandag. Men jeg jobber fredag-mandag, så det er jo egentlig fredag i dag. :cool:

Ikke noe galt i å ta seg en flaske. Kjenner godt følelsen. :wee:

Jeg kom forøvrig nettop hjem. Hurra for nattoget fra Bergen. En vogn full av fjortiser som tok bilder (MED FUCKINGS BLITZ!) og pratet hele natten. Koselig for oss som faktisk skal tidlig opp og slikt dagen etter. :love: Endte med to timers søvn totalt tror jeg. :wee: Og nå har jeg funnet ut at jeg ikke gidder å sove noe mer uansett. ^^ Btw, ros til NSB for konduktør som poket meg og sa i fra når jeg skulle av toget. ^^

Fins det innsovingspiller som fungerer når det er ekstrem hodepine som er roten til søvnproblemene?

Det er jaggu vanskelig å få sove når det kjennes ut som om noen hugger meg i bakhodet med en kniv.

Hva med smertestillende og ett glass vann? Om det er hodepinen som er roten til søvnproblemene altså.. :)

Lenke til kommentar

Awf. Kjedelig du er. :p Jeg har ikke sovet i natt, det er enda mindre koselig. :wee:

Men nå har jeg vært flink og vært på butikken og slikt da. Kaffe på gang og greier. :D

Har hatt samme døgnrytme som du et par uker nå, og det begynner å bli litt kjedelig. Så nå skal jeg prøve å rette det opp så mye som mulig, spesielt siden det ikke er lenge til ferien er over.

Lenke til kommentar

Morn morn folkens! :p

Alt for mye pillesnakk i denne tråden her, nesten skummelt.

Hysj da. :wee:

*dytte i seg noen piller for å våkne litt*

Mr. A: Jeg har tenkt på det samme selv. Dog, jeg har ikke en gang orket å tenke på hvor kort tid det er igjen til skolen starter, og ferien er over. D: Heldigvis er det bare ett år igjen, så kan jeg chille litt. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...