Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Derfor jeg lurte på det der med sovepiller, men siden man ofte blir så dårlig dagen derpå tror jeg ikke det er noen bra løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derfor jeg lurte på det der med sovepiller, men siden man ofte blir så dårlig dagen derpå tror jeg ikke det er noen bra løsning.

Det er ikke så ille egentlig. Om man bare blir i senga så er det et helvete å komme seg opp. Man må bare ta seg i nakken og komme seg opp og få i seg noe mat. Når man får opp blodsukkeret og kommer i gang med noe er det null problem. Det er bare akkurat det å komme seg ut av senga.
Lenke til kommentar
Syns det er ganske så lett jeg ;)
Alt er lett for den som ikke sliter med en ting.
Selvsagt er det lettere når man selv ikke er plaget.

Hadde tenkt til å legge meg for lenge lenge siden jeg men kom meg aldri så langt gitt..ble sittende å spille nettpoker..lekepenger vel og merke.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Det er ikke så ille egentlig. Om man bare blir i senga så er det et helvete å komme seg opp. Man må bare ta seg i nakken og komme seg opp og få i seg noe mat. Når man får opp blodsukkeret og kommer i gang med noe er det null problem. Det er bare akkurat det å komme seg ut av senga.
Ok, kansje det er verdt å prøve ut hvertfall. Får se om jeg våger meg på en legetime snart.:) Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Note to my self: ikke prøve å ordne flere quoter, jeg ødelegger dem bare.

Me fix!

[quote]Det er ikke så ille egentlig. Om man bare blir i senga så er det et helvete å komme seg opp. Man må bare ta seg i nakken og komme seg opp og få i seg noe mat. Når man får opp blodsukkeret og kommer i gang med noe er det null problem. Det er bare akkurat det å komme seg ut av senga.
[/quote]

Ok, kansje det er verdt å prøve ut hvertfall. Får se om jeg våger meg på en legetime snart.

Lim inn dette i posten der oppe.

Lenke til kommentar

Note to my self: ikke prøve å ordne flere quoter, jeg ødelegger dem bare.

Ser du innlegget ditt øverst? I begynnelsen så har du en slash for mye..

[/quote]

i begynnelsen og det er feilen.

En hver BB-code begynner med

[quote]

og avslutter med en

[/quote]

Så en quote skal egentlig se slik ut:

[quote]
Hei jeg heter b-real basldkalsødk æasldkæasøldk æasølkd æaølsdk æaølskd
[/quote]

Lenke til kommentar

Akkurat ja. Deres teknologiske egenskaper er imponerende. :thumbup:

Nå..akkurat det er vel å ta i litt.

Men akkurat samme greia gjelder for det innlegget ditt som jeg siterer nå egentlig:

[quote name='Gypsy' date=' 3. august 2010 - 02:36' timestamp='1280795779' post='16020521']

Det som står etter quote er egentlig bare navn,tidspunkt og en sånn knapp til å "rulle" tilbake på" bare litt mer uoversiktlig.

@lars: Ser sånn ut...jeg tror ikke verden stå til i morgen :(

Lenke til kommentar

God kveld.

Har mygla inne i huset i nesten 3 veker. Bleik og fin.

God kveld.

Har mygla inne i huset i 4-5 år. Bleik og fin. :cool:

God natt. Jeg har mygla inne i huset i alt for mange år, men i dag har jeg fått litt D-vitaminer epidermalt.

Fortsatt blek da. "Fin" er en annen ting. Det skal jeg ikke skryte på meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...