Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet...oring/12809477/

Hvordan klarer man å drepe 11 personer med en gravemaskin? haha,faen meg godt jobbet :p

For en amatør. Slikt må gjøres med stil.

Haha...det der var faen meg bra :D

Irriterer meg at folk er så despe etter sex at de driver og voldtar.

Jeg er 24 og fortsatt jomfru, men du ser ikke meg være så desp etter sex at jeg går ut og voldtar første og beste jente på byen. -_-

Nei du lurer deg bare så nært du kan og tar bilder av de og lagrer de i fap-fap-mappene dine :)
Lenke til kommentar

På tide å vanke på et annet forum som ikke er nede 5-6 ganger om dagen :hmm:

Har lenge tenkt å lage en ordentlig lang tråd i Tilbakemeldinger om forumet om dette problemet og faktisk prøve å få et konkret svar på nårtid dette skal bli ordnet og med avstemning der brukere kunne si om de var fornøyd med forumet pr dags dato eller ikke så en kunne ha fått litt tall å slå i bordet med....ikke mye svar internet heller må jeg si.."mads" er vist tilbake ifra ferie men hva hjelper det når han ligger å sover mellom to stoler i arbeidstiden og driver å jobber med alt annet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg vil dø

Jeg vi ha mer alkohol

Det føles både godt og skremmende. Redd for å gjøre feil, vet du. :p Feil som å forstyrre en tråd med nesten 50.000 innlegg.

Fått noen sinna PM-er ennå? :wee:

Nei, faktisk ikke! Så det er bare å sende en hvis du føler det er på sin plass. ;)

Skal gjøre det

Crappy kveld løses med to smertestillende, to beroligende og to shots med tequila. Enten blir ting bedre, ellers så sovner jeg/blacker jeg ut.

Tequila gjør alt bedre.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...