Petter Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg hopper i sengen... må tidlig opp i morgen. God Natt. Blæhh... Det skal jeg også må være hos legen klokka 9 -.- Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg skal male i morra. Må opp forholdsvis tidlig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nei, faktisk ikke! Så det er bare å sende en hvis du føler det er på sin plass. Mja, kan ikke si jeg har noe å utsette ennå, men du får bare si ifra dersom du noengang savner det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det eneste jeg må i morgen er å gå en tur med min kurator på NAV. Skrev sikkert kurator feil Det er heldigvis ikke før kl 1 så trenger ikke stresse tidlig opp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Skal bruke 2000kr på skolsåler i morgen! YAY! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva, på skosåler? hvorfor? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Skal bruke 2000kr på skolsåler i morgen! YAY! Ehh WHAT? 2000 spenn på såler??? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Skal bruke 2000kr på skolsåler i morgen! YAY! Ryggproblemer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Crappy kveld løses med to smertestillende, to beroligende og to shots med tequila. Enten blir ting bedre, ellers så sovner jeg/blacker jeg ut. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Han er nødt til det. Hvis ikke blir foten hans helt fucka. Høres deilig ut, Eplefe. Endret 2. august 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Birilbassen, er ene foten din noen cm kortere enn den andre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ryggproblemer? Birilbassen, er ene foten din noen cm kortere enn den andre? Nei, men den ene ballsteinen min er...Han er nødt til det. Hvis ikke blir foten hans helt fucka.Kan ikke jeg heller få si hva som feiler meg? Er ikke plattfot men han sa noe annet da jeg var der sist som jeg ikke husket navnet på, skal få "diagnosen" med meg i morgen. Han viste meg et røntgen bilde av en fot som hadde det jeg hadde og hva kunne risikere med å ikke gjøre noe med det..bildet så det ut som om fremste del av hellen på foten var knust..sto iallefall fram nesten som en klo på en eller annen slags måte og så kom resten av hellen på vanlig måte :S Koselige er at det er bare folk med leddgikt og diabetes som får dette dekket så jeg må ut med pengene for egen maskin. Hjelper ikke at jeg har hypermobile ledd og leddproblematikk i familien, må ha leddgikt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kan du fortelle meg hvordan en ballestein kan være 1 cm kortere enn den andre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kan du fortelle meg hvordan en ballestein kan være 1 cm kortere enn den andre? http://tinyurl.com/6k35dc Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 http://www.dagbladet.no/2010/08/02/nyheter/kina/fyllekjoring/12809477/ Hvordan klarer man å drepe 11 personer med en gravemaskin? haha,faen meg godt jobbet For en amatør. Slikt må gjøres med stil. http://www.youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyI Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Var det ikke en gang en person i USA som hadde en tank han hadde lagd et stålbur rundt, slik at ingen kunne skyte på han, og etterhvert stoppet han, fordi han satt seg fast i midtrabbatten, slik at alle hjulene stod og spant i lufta. Eller er det samme historie som den videoen der? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jordskjelv på Solomon Islands på 4,7 ved richters skala. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Eller er det samme historie som den videoen der? Det er en annen historie. Jeg tror han ble skutt da tanken satte seg fast på midtdeleren. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Eller er det samme historie som den videoen der? Det er en annen historie. Jeg tror han ble skutt da tanken satte seg fast på midtdeleren. Jeg har hørt han skøyt seg selv når han satt seg fast. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Irriterer meg at folk er så despe etter sex at de driver og voldtar. Jeg er 24 og fortsatt jomfru, men du ser ikke meg være så desp etter sex at jeg går ut og voldtar første og beste jente på byen. -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg