Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Åt graut til middag eg, med sukker/kanel blanding på boks. "Grøtblanding" eller noko slikt. Smakte ingenting, vil helder ha på sukker og kanel på den gode gamaldagse måten.

Og no masar foreldra mine konstant om at eg må finne TV til kjellarstova, sidan eg er utnemnt tech-wizard i slekta, kun fordi eg kan å google og å flytte ting frå minnekort til minnepenn :roll:

Du kan gjerne hjelpe meg her, då er du ein reddande engel :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Elektrisk flågesmekker er alltid kjekt å ha. Ikke bare dreper du fluen, du får fyrverkeri i tilleg :!:

Nåja, tok en i dag som ikke døde, den ble bare skadet, så fløy den bort så fikk ikke tatt den. Den har det sikkert vondt, der den ble bare halveis elektrisert. :(

Lenke til kommentar

jeg har en fin challenge til folket:

Alright, here is a fun challenge. This clip is just over 4 minutes long try and watch the whole thing without ever breaking a smile or a laugh.

http://www.break.com...t-to-laugh.html

gjerne fortell om dere klarte den ;)

jeg ler så jeg griner

Jeg lo ikke..

ikke jeg heller.

hadde jeg sett den midt på natta derimot. da kunne det hende jeg hadde ledd litt.

Lenke til kommentar

Huff. Det var nesten like stygt som sveisen jeg hadde i fjor høst...

Da vil jeg veldig gjerne se bilde av den sveisen :tease:

Tror ikke jeg har postet den her, men er litt fornøyd over klippen Petter gav meg.

post-125636-1280776541,7418_thumb.jpg

Du er teit som ikke ville beholde rotta i nakken, hvordan tar mamma klippen?

Hun tok det fint. Vokser usaklig fort ut igjen. Kan nesten ikke se hodebunnen lenger. Fikk du kortene av Jørgen forresten?

Lenke til kommentar

Huff. Det var nesten like stygt som sveisen jeg hadde i fjor høst...

Da vil jeg veldig gjerne se bilde av den sveisen :tease:

Tror ikke jeg har postet den her, men er litt fornøyd over klippen Petter gav meg.

post-125636-1280776541,7418_thumb.jpg

Du er teit som ikke ville beholde rotta i nakken, hvordan tar mamma klippen?

Hun tok det fint. Vokser usaklig fort ut igjen. Kan nesten ikke se hodebunnen lenger. Fikk du kortene av Jørgen forresten?

Nei har ikke snakket med han, var på fest igår så hadde ikke tid. Skal ta det i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...