Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg ække geek engang. Hadde vært kult å være geek eller nerd (ikke datanerd da, gud, så mye tyn jeg har fått fordi folk tror jeg er det), but no.

Jeg er en håpløs taper, men jeg er vel egentlig fornøyd. Orker ikke gjøre noe for å forbedre meg til geek eller nerd uansett. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ække geek engang. Hadde vært kult å være geek eller nerd (ikke datanerd da, gud, så mye tyn jeg har fått fordi folk tror jeg er det), but no.

Jeg er en håpløs taper, men jeg er vel egentlig fornøyd. Orker ikke gjøre noe for å forbedre meg til geek eller nerd uansett. :p

Du er ikke en taper. :)

Lenke til kommentar

Hva er det med denne stengingen av Ting som irriterer så grenseløst? Tråden har alltid vært slik som den er nå, og den ligger i OT-baren!

Tror faktisk det er runar, etter at han ble moderator har det blitt mye strengere.. :hrm:

*ny underskriftskampanje, Get away with Runar! (No offence)*

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ikke en taper. :)

Det kan diskuteres. :)

Lenke til kommentar

Haha, kommentaren til runar! :!:

13 innlegg, eller 0.0277% av tråden, har blitt slettet. Hvis dere fortsetter slik vil tråden bli stengt i X timer, hvor X er antall offtopic-innlegg som har blitt postet siden dette innlegget.

Tusle over til ting som er hyggelig tråden

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Nåja! Vi er ikke helt på temaet i tråden, men det har vi nå aldri vært! Det har stort sett bare vært en klagemur der vi har forumkafeen for sutring.

De siste sidene har bestått av langt mer enn klaging og sutring. En annen moderator stengte tråden i natt og fjernet flere innlegg, så hvorfor får jeg plutselig skylden?

Dette er forresten noe vi kan ta på personlige meldinger, hvis du føler for å fortsette diskusjonen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...