Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TUSEN TAKK! :D Du er frå no av min gud. Eg har lurt på kva den filmen heitte sidan eg såg den når eg var 9-10 år :whistle:

Hahaha.

Takk takk, trenger alltid flere disipler. Bønnetider er når du vil, og ønskene dine er fritt frem. Men du må jobbe for å fullføre dem.

Idag; disipler.

Imorgen; Verdenen.

Torsdag: Universet.

Fredag: Date.

Yes, planen for uken klar.

Haha, Zoro Sama skal få damebesøk idag.

"Ivertfall til sofaen, og kanskje i skapet mitt" :!:

Så han inviterer en dame hjem for å komme ut av skapet? Spesiell kar.

Lenke til kommentar

Hopp på bybanen, gå av med Sletten senter, gå til den kremoransje/korallrosa blokken (Yep, jeg sa kremoransje/korallrosa) og så ser du en langhåret collie (Lassie) og to papilloner. Jeg er hun med tatoveringen. Ser deg om en time! \o

*hilse pent på* :D

Endret av Qtecman
Lenke til kommentar

Hmm. Katjangnøtter er alt for godt. ^^

Hva er egentlig katjangnøtter?

Nammis. ^^

maarudkatjangpose.jpg

Friterte peanøtter med chili. Det er sikkert veldig usunt, men det er ganske godt også, og er fantastisk sammen med sjokoladeis og krokoanis. :D (Sikkert godt med annen is også, men har bare prøvd det med de to.)

Kanskje han mente kastanjer? Han har en tendens til å gi forskjellige ting rare navn. :p

Nei, ærlig talt. Jeg vet da godt forskjell på katjangnøtter og kastanjenøtter. Jeg har lekt med kastanjenøtter i årevis.

Kastanjer, men det er ikke en nøtt? :hmm:

Det har du rett i.

Tigernøtter!

Du har også rett! :D

Tigernøtter?

Ja. ^^ Det er en tiger på posen. ^^

Teknisk sett er det ikke en nøtt, men vi sier også jordbær, selv om det egentlig ikke er bær. :p

Til og med du har rett! :D

Og banan er vel teknisk sett bær, er det ikke? Og folk har en lei tendens til å kalle poteter (og til og med sopp) for grønnsaker. Det til tross for at poteter er knoller og sopp er sopp.

Lenke til kommentar

Vil ikke klassifisere noen her som nerder, mer geeks.

Regner med alle her har et sosialt liv og ikke er totalt ødelagt i hodet av datamaskiner, programmering og matte.

Jeg nøler ikke å si at jeg er en geek når jeg sitter her med brillene på nesetippen, kopper og mat rundt forbi, rotete rom og sitter her 60-80% av dagen.

Lenke til kommentar

Joda! Men når du er nærsynt slik som meg så sliter du med å fokusere når du har brillene på og ser på en dataskjerm.

Tror jeg skal bli lærer kun for å ha brillene fremme på nesa!

Det problemet har jeg også! :ohmy: Men jeg klarer ikke å ha brillene fremme på nesa, for for det første ser det rart ut, og for det andre må jeg sitte med hodet i en merkelig vinkel for at jeg skal klare å se noe i det hele tatt da, og da får jeg vondt i nakken. :(

Gavekort er morsom. :wee:

Made my day! Thank you! wub.gif

You're welcome. :wee:

Lenke til kommentar

Da er jeg ikke en ekte datanerd :cry:

Vær glad. Det kommer ikke noe godt ut av det.

Jeg er ikke datanerd, men folk jeg møter tror det hele tiden og når de kommer frem til at jeg ikke er det, kaller de meg fake og wannabe.

Jeg kan ikke engang tenke meg hvor kjedelig det måtte være å være det. Du havner enten i vennefella med jenter, eller ender opp med alt for unge jenter / jenter det er noe seriøst feil med. Samt at folk har en tendens til å tro at du er kjedelig, avholds og ikke eier personlig hygiene eller vet hvordan du skal oppføre deg blant folk / ovenfor kvinner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...