Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bruker den i sentrum. Størseth ur og optikk. Den har jeg brukt siden jeg begynte med briller på barneskolen, og familien min har alltid brukt dem for all ur og optikk. ^^

Samtidig så kjenner jeg dattera deres fra gammelt av. Samt at jeg møtte et søskenbarn av henne på Storås i forgårs. :p

Jeg forstår.

Hvis du ikke øyeblikkelig bytter optikker blir jeg nødt til å straffe deg. Hardt.

Jeg vet ikke helt jeg. Det vil føles som et svik mot familien Størseth. Jeg har brukt Interoptik på OTI én gang, og det var for å få brukbare, heldekkende og kule solbriller til en skitur i 10. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg melder herved at jeg dessverre ikke kan bistå ved straffen, da enhver slik operasjon vil putte meg i fengsel igjen. Jeg har hatt noen uhell med tidligere ofre som har havnet på psykiatrisk.

Det er svært beklagelig å høre, men jeg forstår nå hvorfor du velger å takke nei til tilbudet om å ta del i Datasmurfens avstraffelse. Men frykt ei, jeg skal nok klare meg alene!

Runar er ny moderator :ph34r:

Hrmf :hrm:

This forum ain't big enough for both of us!

Jeg vet ikke helt jeg. Det vil føles som et svik mot familien Størseth. Jeg har brukt Interoptik på OTI én gang, og det var for å få brukbare, heldekkende og kule solbriller til en skitur i 10. :p

De vil bli kontaktet av min advokat.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke øyeblikkelig bytter optikker blir jeg nødt til å straffe deg. Hardt.

Datasmurfen liker det hardt.

Veldig hardt.

Ettersom du tydeligvis har erfaring med å straffe datasmurfer hardt, veldig hardt, ber jeg herved om din assistanse.

Runar, var det deg jeg snakket med i går på IRC?

Lenke til kommentar

Sap folk?

Jobber og sliter og har lyst å dra hjem for å spille.

Så du skal ikke ha tacos? Stakkars...

Jo kanskje det :) Hørtes litt bedre ut enn burger.

Takk for tips :thumbup:

Tacos er også sunt! Rent kjøtt, frist salat og meieriprodukt! Hva mer kan man ønske seg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...