Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var kjiern asså. Tenk at jeg kunne ha vært en tur i verdensrommet hadde det ikke vært for Tiny :mad:

Jeg har en teori om at det var egentlig noe du drømte tidligere på natten, og bare stoppet å drømme, så gikk det en stund, og så kom tiny :)

Det kan godt være. Virket som han traff meg i balla på zero hvertfall :p

Husker nå hvor vondt det var å sykle å treffe stanga :)

Lenke til kommentar
Et kunstprodukt fremtrer som natur ved at reglene, ut fra hvilke alene produktet kan bli det det skal være, er nøyaktig overholdt; men uten pedanteri, uten at det skolemessige skinner igjennom, dvs. uten å vise spor av at reglene har forsvevet kunstneren og hemmet hans sjelsevne

Fy faen som jeg hater exphil. :thumbdown:

Endret av Senyor de la guerra
Lenke til kommentar

Det var kjiern asså. Tenk at jeg kunne ha vært en tur i verdensrommet hadde det ikke vært for Tiny :mad:

Jeg har en teori om at det var egentlig noe du drømte tidligere på natten, og bare stoppet å drømme, så gikk det en stund, og så kom tiny :)

Det kan godt være. Virket som han traff meg i balla på zero hvertfall :p

Husker nå hvor vondt det var å sykle å treffe stanga :)

Where is the "like" button? :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det vanlig å få vondt i hodet av kaffe ?

Det er en ikke uvanlig bivikrning av koffein.

Har drukket et par kopper kaffe, noe jeg ikke bruker å gjøre. For å holde meg våken, men nå begynner jeg å bli litt svimmel og kjenner at hodepinen kommer krypende.

Edit: sorry at jeg spurte, var lett å finne på google.

Når koffein inntas gjennom drikke, for eksempel kaffe, er konsentrasjonen av koffein i blodet på sitt høyeste etter mellom 15 minutter og to timer. Koffein er sentralstimulerende, gir raskere reaksjonstid og hindrer tretthet. Ved inntak av koffein kan man derfor holde seg våken, selv om man er trett. Koffein fører derimot ikke til at søvnbehovet blir mindre, bare til at tretthetsfølelsen forsvinner. Ved høye inntak av koffein (fra 250 til 750 mg) kan hodepine, svimmelhet, rastløshet og kvalme opptre

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det vanlig å få vondt i hodet av kaffe ?

Det er en ikke uvanlig bivikrning av koffein.

Har drukket et par kopper kaffe, noe jeg ikke bruker å gjøre. For å holde meg våken, men nå begynner jeg å bli litt svimmel og kjenner at hodepinen kommer krypende.

Edit: sorry at jeg spurte, var lett å finne på google.

Når koffein inntas gjennom drikke, for eksempel kaffe, er konsentrasjonen av koffein i blodet på sitt høyeste etter mellom 15 minutter og to timer. Koffein er sentralstimulerende, gir raskere reaksjonstid og hindrer tretthet. Ved inntak av koffein kan man derfor holde seg våken, selv om man er trett. Koffein fører derimot ikke til at søvnbehovet blir mindre, bare til at tretthetsfølelsen forsvinner. Ved høye inntak av koffein (fra 250 til 750 mg) kan hodepine, svimmelhet, rastløshet og kvalme opptre

Du har blitt dopa. Snart blir du voldtatt av mannen bak gardinene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bah! Umulig å oppdrive mascarpone-ost på Orkanger. -_-

Og jeg som skulle lage Tiramisu i dag ...

Hvor i Orkanger bor du, herr Datasmurf?

Øverst i bakkan, om det sier deg noe. Typ Hovsbakkan, oppover mot Ulvåsen.

Hvordan det? Er du lokalkjent? :p

Jeg har familie der. ;) Hvis du kjøper brillene dine hos Interoptik på OTI-Sentret er sjansen stor for at du treffer onkel og/eller tante, og hvis du bruker den i "sentrum" blir du betjent av min fetter.

Lenke til kommentar

Bah! Umulig å oppdrive mascarpone-ost på Orkanger. -_-

Og jeg som skulle lage Tiramisu i dag ...

Hvor i Orkanger bor du, herr Datasmurf?

Øverst i bakkan, om det sier deg noe. Typ Hovsbakkan, oppover mot Ulvåsen.

Hvordan det? Er du lokalkjent? :p

Jeg har familie der. ;) Hvis du kjøper brillene dine hos Interoptik på OTI-Sentret er sjansen stor for at du treffer onkel og/eller tante, og hvis du bruker den i "sentrum" blir du betjent av min fetter.

Bruker den i sentrum. Størseth ur og optikk. Den har jeg brukt siden jeg begynte med briller på barneskolen, og familien min har alltid brukt dem for all ur og optikk. ^^

Samtidig så kjenner jeg dattera deres fra gammelt av. Samt at jeg møtte et søskenbarn av henne på Storås i forgårs. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...