Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hadde den mest AWESOME drømen i natt/dag.

Jeg hadde vunnet en tur til verdenrommet med Nasa :)

Så etter mange måneders trening var alt klart å vi satt oss i cockpiten å hørte nedtellingen startet. Akkurat i det vi skulle ta av, hopper Tiny på meg å treffer meg så hardt i balla at det stakk helt opp til hjertet :cry:

God morgen sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du bursdag om 2 dager ?

Jeg føler meg stalket. :love:

Men ja, jeg har det. Ikke at jeg ser så mye frem til å bli 18. Alt jeg har lyst til å gjøre, som jeg kan gjøre om to dager, har jeg gjort i ett år allerede. :wee:

Du har ikke stemt da.
Lenke til kommentar

Har du bursdag om 2 dager ?

Jeg føler meg stalket. :love:

Men ja, jeg har det. Ikke at jeg ser så mye frem til å bli 18. Alt jeg har lyst til å gjøre, som jeg kan gjøre om to dager, har jeg gjort i ett år allerede. :wee:

I tillfelle jeg ikke sier det om 2 dager, gratulere med dagen

Lenke til kommentar

Du har ikke stemt da.

Vil jeg egentlig det? Jeg tenkte på det i går, og sånn som det er nå tror jeg ikke det er ett eneste parti jeg ville stemt på.. Jaaaa, jeg får muligheten til å stemme blankt da. :wee:

Awww. Takk takk. :love:

Lenke til kommentar

Du har ikke stemt da.

Vil jeg egentlig det? Jeg tenkte på det i går, og sånn som det er nå tror jeg ikke det er ett eneste parti jeg ville stemt på.. Jaaaa, jeg får muligheten til å stemme blankt da. :wee:

Awww. Takk takk. :love:

Vil eller ikke. Det er din borgerplikt! :mad:

Lenke til kommentar

Det var kjiern asså. Tenk at jeg kunne ha vært en tur i verdensrommet hadde det ikke vært for Tiny :mad:

Jeg har en teori om at det var egentlig noe du drømte tidligere på natten, og bare stoppet å drømme, så gikk det en stund, og så kom tiny :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...