Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 God morgen alle sammen. Snart side 1800, hurra Må feires med pølser og brus Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvordan er det å jobbe på aldershjem da B-real? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe, Inventor-pakka er noe dritt å ha med å gjøre. Om man speiler oppsettet (vet ikke om dette kun skjer om man kjører egen lisensserver og Content Center lokalt) så er det flere komponenter man må avinstallere og installere på nytt på hver enkelt maskin for å få det opp og gå. Vi bruker ~1 dag med to personer om vi skal speile et helt sett med maskiner som skal ha Inventor-pakka .NET framework og directX dere må installere for å få det til å fungere? Vi lot være å speile det, ble så mye stress å scripte.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 vi får prøve å komme til side 1800 snart:) vi når 200 innen lørdag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Håpløst da. Skal bare kjøre en installasjon på en data og betille et seat til jeg men.. Får satse på at det går smertefritt Om det ikke gjør det, så er jo supporten fortreffelig -- Har gjort en webjobb for et større arkitektfirma, og de har alt fått forespørsler på hvem som har utviklet løsningen, og om de kan videreformidle min kontaktinformasjon til de. Trist Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 yay clvn gratulerer:) Det burde jo være en positiv ting:D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg er trøøøøøøtt, nettop fått i meg dagens første kopp kaffe.. Da dagen bare bli bedre og bedre! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 mornings folkens whats up? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 mornings folkens whats up? My penis Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 My penis Damn! vi må være tvillinger eller.no Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 yay clvn gratulerer:) Det burde jo være en positiv ting:D Takk! Japp, det er det. Får se hva som skjer :---D Store P: Nå gikk min også opp, takket være din Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Damn! vi må være tvillinger eller.no :O Tvillinger med erigert penis! @clvn: Woooo, hard-on's for everybody! Endret 13. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tvillinger med erigert penis! gidder ikke skrive mer enn: Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 gidder ikke skrive mer enn: Du trenger ikke å skrive mer enn det, jeg tror vi alle vet hvordan dette ender.. Nemlig på soverommet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 lurer på hvorfor jeg har valgt ett mannsdomminert yrke.... aaaaaaah det var for å slippe unna slike syforeninger.. Jeg takler det ikke, og så mye baksnakking det blir nå flere kvinner er samlet på ett sted Akkurat...blir for mye tøv og intringer og shit. KniZ. det hadde jeg helt glemt at man kunne gjøre på folk. Det er jo fantastisk grusomt ondt å gjøre =DVondt? du skal da ikke trø hele jævla handa ned da liksom oO Hvordan er det å jobbe på aldershjem da B-real? Veldig greit faktisk. Trivelig arbeidsplass...gjøre noe meningsfult Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hater å være syk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 KniZ. det hadde jeg helt glemt at man kunne gjøre på folk. Det er jo fantastisk grusomt ondt å gjøre =DVondt? du skal da ikke trø hele jævla handa ned da liksom oO Som i ond, som i å være slem, som i at det er ondskapsfullt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Doh...kanskje prøve å den kunsten å luke opp øyan når en læser, my bad. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Doh...kanskje prøve å den kunsten å luke opp øyan når en læser, my bad. kan være en fordel... lettere og få sett aller bokstavene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ..må være noe nytt de har begynt med ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg