Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo jeg den illusjonen at han ser ut som tullingen i avataren hans, så da er det ikke så farlig. :)

WHAT! Du så jo meg på TG! Men men, jeg bare likte ikke at forumet var klikk... igjen

Nei, han gjorde ikke det, det var bare en illusjon du hadde fra cella de, akkurat som dette er.

Lenke til kommentar

Nå har jo jeg den illusjonen at han ser ut som tullingen i avataren hans, så da er det ikke så farlig. :)

WHAT! Du så jo meg på TG! Men men, jeg bare likte ikke at forumet var klikk... igjen

Så deg på TG ja, men du vil alltid være en innesperrete svette nerden som ikke tåler sollys. :love:

Hm? Skal Gypsy på date med zoro-sama ellerno?

Nei er du på styr :!:

Syns det var litt spesiellt ja, zoro drev hele tiden å snakket om "spør gypsy", og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Anyway. Er det et tegn på at jeg er for mye på diskusjon.no, når jeg har begynt å drømme om forumbrukerne her inne? :hmm:

Lenke til kommentar

Anyway. Er det et tegn på at jeg er for mye på diskusjon.no, når jeg har begynt å drømme om forumbrukerne her inne? :hmm:

Jeg har til gode å drømme om noen her inne. Men jeg har opplevd å drømme om både Starcraft, WoW, Dungeons and Dragons Online og diverse anime/manga-serier. Bryr man seg, merker man det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...