Petter Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Gud jeg elsker å helle drinker fra 5liters kanne Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Ingen på MSN, ingen på FB. Da må jeg bare få ut litt frustrasjon her. Så, jeg skal laste ned True Blood og Entourage. Sitter på en ikke navngitt invite-only torrentside og refresher. Venter og venter og venter. Men neida, ingenting. Verifiserer at episoden faktisk gikk i dag, noe som stemte. Så sjekker jeg en ikke navngitt åpen torrentside. Joda, der ligger både TB og Entourage, men hvilken hastigheter får jeg? 2,3 KB/s. Akkurat nå kom Entourage på den andre siden, og der får jeg god fart. Men venter enda på True Blood. Det er kanskje en liten filleting, men jeg har hatt våkenatt og jeg har ventet lenge på disse episodene. Så akkurat nå er det litt nerd-rage på gang om ikke den ikke navngitte invite-only siden ikke huter seg til å framskaffe TB! God damn it... Edit: Akkurat når jeg posta dette, så ble TB lagt ut. Det var på tide! Frokost nå. Endret 2. august 2010 av Pasient Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da var ferien over for i år... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da var ferien over for i år... Ikke for meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hmm, rawr. Virker som en god side. *registrere seg* Skulle egentlig legge meg straks, så orka ikke å sjekke selv Første gang du bruker den så tar det litt tid å krysse av på alle seriene. Etter det er den utrolig enkel og grei å bruke. Sjekker den hver morgen. Synes det er moro å krysse av jeg^^ Link til din profil? Hva? Kan man lenke til profilen sin? Aner ikke Burde jo være en mulighet for det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da er jeg på jobbb... Stakkars meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da er jeg i godstolen... Stakkars meg, kommer aldri til å komme meg opp Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da er jeg trøtt, kommer aldri til å komme meg igjenom dagen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har vært litt overalt og gått nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ferien over? Nei, stakkars dere. Jeg skal jo ta ferie en gang i høst. Nammenam. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har fri til onsdag og kan egentlig sove så lenge jeg ønsker. Halv ti var klokken da jeg våknet av meg selv. Åssen får jeg det til? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Gåte på Operataket *gå opp i fistel* Endret 2. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Gåte på Operataket *gå opp i fistel* Hvis det bare var Kråkesølv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Kråkesølv? Hvaforno? *edit* kan selvsagt ikke sammenlignes med Gåte. Endret 2. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kråkesølv? Hvaforno? *edit* kan selvsagt ikke sammenlignes med Gåte. To helt forskjellige ting, men jeg synes bare Kråkesølv hadde funka like bra Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jobbjobbjobb Fra torsdag får jeg jo 2 uker ferie, såeh. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Buttermilk = Kefir Det skremmer meg litt at jeg visste hva buttermilk var, men ikke kefir. Høres ut som da jeg gikk på Atkins. Jeg ble faktisk lei løvbiff og smålei bacon. Hadde ikke trodd det gikk an. Jeg sanver løvsteik. Waaaaaah, "Ting som irriterer så grenseløst" er stengt?! Katastrofe! Det var faktisk min favoritttråd. Endret 2. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Var noen småunger der som lekte seg, så de fikk smekk på lanken... Eller de skal få, litt usikker. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hvorfor ble "Ting som irriterer meg så grenseløs" tråden stengt? - NVM. Min favoritt-tråd er vel "Kunder på jobben din", elsker å lese den. Endret 2. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg