Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen på MSN, ingen på FB. Da må jeg bare få ut litt frustrasjon her.

Så, jeg skal laste ned True Blood og Entourage. Sitter på en ikke navngitt invite-only torrentside og refresher. Venter og venter og venter. Men neida, ingenting. Verifiserer at episoden faktisk gikk i dag, noe som stemte. Så sjekker jeg en ikke navngitt åpen torrentside. Joda, der ligger både TB og Entourage, men hvilken hastigheter får jeg? 2,3 KB/s. Akkurat nå kom Entourage på den andre siden, og der får jeg god fart. Men venter enda på True Blood.

Det er kanskje en liten filleting, men jeg har hatt våkenatt og jeg har ventet lenge på disse episodene. Så akkurat nå er det litt nerd-rage på gang om ikke den ikke navngitte invite-only siden ikke huter seg til å framskaffe TB!

God damn it... :p

Edit: Akkurat når jeg posta dette, så ble TB lagt ut. Det var på tide! Frokost nå.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Hmm, rawr. Virker som en god side. *registrere seg* Skulle egentlig legge meg straks, så orka ikke å sjekke selv :)

Første gang du bruker den så tar det litt tid å krysse av på alle seriene. Etter det er den utrolig enkel og grei å bruke. Sjekker den hver morgen.

Synes det er moro å krysse av jeg^^ Link til din profil?

Hva? Kan man lenke til profilen sin?

Aner ikke :p Burde jo være en mulighet for det.

Lenke til kommentar

Buttermilk = Kefir :)

Det skremmer meg litt at jeg visste hva buttermilk var, men ikke kefir. :ohmy::ninja:

Høres ut som da jeg gikk på Atkins. Jeg ble faktisk lei løvbiff og smålei bacon. Hadde ikke trodd det gikk an. :p

Jeg sanver løvsteik. :(

Waaaaaah, "Ting som irriterer så grenseløst" er stengt?! Katastrofe! Det var faktisk min favoritttråd. :ohmy:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...