Romis Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Apropos søvn. Noen som har grått i søvne før? Det er utrolig forstyrrende. Nei, men jeg har detti ned en trapp i søvne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvem har ikke det? Er ikke det vanlig når man holder på å søvne/nettopp har sovnet, så drømmer man at man faller, enten ned en trapp, i et hull eller noe annet rart? Jeg gjorde i alle fall alltid det før, så skvetter man til og våkner, før man prøver å sove videre. Skjer aldri nå lengre når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er det ikke snakk om ting man har gjort på ordntlig i søvne? Eller bare at man drømmer at man gjør noe? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Den følelsen er deilig da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ...nei jeg tror jeg finner noe å se på...jeg fungerer ikke. Endret 2. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Mora di er fet. Og hu trenger ikke gå i søvne for å være fet.Fært så vi var i "mordi" arsenalet i dag Morra di er så feit at ho kalles Jabba the Hutt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med dama. Og så spruta je ut over fitta. Men det kom en småfugl. Spurv elns. og "bada" i det. Og så fløy den spurven over til en annen dame som som blei gravid med meg. Forstyrrende? Ja. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva kan man finne på klokka 2 på natta ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med dama. Og så spruta je ut over fitta. Men det kom en småfugl. Spurv elns. og "bada" i det. Og så fløy den spurven over til en annen dame som som blei gravid med meg. Forstyrrende? Ja. Scarred for life. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva kan man finne på klokka 2 på natta ? Se top gear Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med dama. Og så spruta je ut over fitta. Men det kom en småfugl. Spurv elns. og "bada" i det. Og så fløy den spurven over til en annen dame som som blei gravid med meg. Forstyrrende? Ja. Okey, hva faen? Tror heller det er du som er forstyrra :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ...nei jeg tror jeg finner noe å se på...jeg fungerer ikke. Ute av funksjon? da må du lades opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det ikke snakk om ting man har gjort på ordntlig i søvne? Jo, egentlig. Jeg bare var ikke sikker på om Romis gjorde det. Litt trøtt og surrete i hodet nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg kan sove mellom to stabler med glass uten og rive de ned i søvne. Nesten som jeg har en radar som sier at det er ting rundt meg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har nå fikksa meg en genial vekkerklokke 1. PCn skrur seg på kl. 09.00 2. Den logger seg automatisk på min bruker 3. Anlegget står på 4. En episode av Top Gear (sesong 15) starter opp 5. Jeg vil våkne av dette, og forhåpentlig vis begynne å se på Top Gear (klarer ikke la være) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ah. Armene mine verker. Tydeligvis ikke bra å leke med en plastbass i flere timer i løpet av en dag. Oh well. Nå blir det å sovne til noe go', gammal råkk en råll (uten fiskeboll), og løse kryssord til jeg dævver. ^^ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har nå fikksa meg en genial vekkerklokke 1. PCn skrur seg på kl. 09.00 2. Den logger seg automatisk på min bruker 3. Anlegget står på 4. En episode av Top Gear (sesong 15) starter opp 5. Jeg vil våkne av dette, og forhåpentlig vis begynne å se på Top Gear (klarer ikke la være) Hvordan fikser du det ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med dama. Og så spruta je ut over fitta. Men det kom en småfugl. Spurv elns. og "bada" i det. Og så fløy den spurven over til en annen dame som som blei gravid med meg. Forstyrrende? Ja. Okey, hva faen? Tror heller det er du som er forstyrra :!: Altså de påstår drømmer bare er en refleksjon av ditt indre og sånn, men jeg vil ikke vite hva en drømmetyder sier til dette. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med dama. Og så spruta je ut over fitta. Men det kom en småfugl. Spurv elns. og "bada" i det. Og så fløy den spurven over til en annen dame som som blei gravid med meg. Forstyrrende? Ja. Okey, hva faen? Tror heller det er du som er forstyrra Altså de påstår drømmer bare er en refleksjon av ditt indre og sånn, men jeg vil ikke vite hva en drømmetyder sier til dette. Tror jeg kan tyde det. Tror du vil unngå å få unger, misstanken om dette kommer også av profilbildet ditt. Endret 2. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg