Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvem har ikke det? Er ikke det vanlig når man holder på å søvne/nettopp har sovnet, så drømmer man at man faller, enten ned en trapp, i et hull eller noe annet rart? Jeg gjorde i alle fall alltid det før, så skvetter man til og våkner, før man prøver å sove videre. Skjer aldri nå lengre når jeg tenker meg om :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med dama. Og så spruta je ut over fitta. Men det kom en småfugl. Spurv elns. og "bada" i det. Og så fløy den spurven over til en annen dame som som blei gravid med meg.

Forstyrrende? Ja. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med dama. Og så spruta je ut over fitta. Men det kom en småfugl. Spurv elns. og "bada" i det. Og så fløy den spurven over til en annen dame som som blei gravid med meg.

Scarred for life.

Lenke til kommentar

Okey, hva faen? Tror heller det er du som er forstyrra :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ...nei jeg tror jeg finner noe å se på...jeg fungerer ikke.

Ute av funksjon? da må du lades opp :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er det ikke snakk om ting man har gjort på ordntlig i søvne?

Jo, egentlig. Jeg bare var ikke sikker på om Romis gjorde det. :p Litt trøtt og surrete i hodet nå. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg har nå fikksa meg en genial vekkerklokke :)

1. PCn skrur seg på kl. 09.00

2. Den logger seg automatisk på min bruker

3. Anlegget står på

4. En episode av Top Gear (sesong 15) starter opp

5. Jeg vil våkne av dette, og forhåpentlig vis begynne å se på Top Gear (klarer ikke la være)

:)

Lenke til kommentar

Jeg har nå fikksa meg en genial vekkerklokke :)

1. PCn skrur seg på kl. 09.00

2. Den logger seg automatisk på min bruker

3. Anlegget står på

4. En episode av Top Gear (sesong 15) starter opp

5. Jeg vil våkne av dette, og forhåpentlig vis begynne å se på Top Gear (klarer ikke la være)

:)

Hvordan fikser du det ?

Lenke til kommentar

Okey, hva faen? Tror heller det er du som er forstyrra :!:

Altså de påstår drømmer bare er en refleksjon av ditt indre og sånn, men jeg vil ikke vite hva en drømmetyder sier til dette.

Lenke til kommentar

Okey, hva faen? Tror heller det er du som er forstyrra laugh.gif

Altså de påstår drømmer bare er en refleksjon av ditt indre og sånn, men jeg vil ikke vite hva en drømmetyder sier til dette.

Tror jeg kan tyde det. Tror du vil unngå å få unger, misstanken om dette kommer også av profilbildet ditt.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...