Nyskjerrigperen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sist gang jeg prøvde å døgne, la jeg meg i 9 tiden eller noe. Morgentimene er verst. Det verste er å sitter der uten å gjøre noe. Det er litt for tidlig å stå opp og lage frokost, og det er litt alt for seint å legge seg. ta en joggetur.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Faen heller. Bare så dere vet det så er brukeren Sigralix en jøde. Han sier at jeg ikke trenger mer etanol. det gjør du da virkelig ikke heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Faen heller. Bare så dere vet det så er brukeren Sigralix en jøde. Han sier at jeg ikke trenger mer etanol. det gjør du da virkelig ikke heller. Gjør jeg vel. Jeg er bare brisen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Faen heller. Bare så dere vet det så er brukeren Sigralix en jøde. Han sier at jeg ikke trenger mer etanol. det gjør du da virkelig ikke heller. Må kanskje passe på jødevitsene da. Ikke slenge de ut i alle delene av forumet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp, så jeg har en annen måte å snu døgnet på, det er rett og slett å ha på vekkerklokka å tvinge seg opp. Ikke sånn grytidlig da, men sover man til kl 3 hver dag, begynner man og ha på vekking i 12-13 tida. Jeg er nå der at jeg står opp i 12 tia, for en stund siden var det 3 tida, så har kommet seg. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp, så jeg har en annen måte å snu døgnet på, det er rett og slett å ha på vekkerklokka å tvinge seg opp. Ikke sånn grytidlig da, men sover man til kl 3 hver dag, begynner man og ha på vekking i 12-13 tida. Jeg er nå der at jeg står opp i 12 tia, for en stund siden var det 3 tida, så har kommet seg. Jeg har aldri helt skjønt hvordan folk kan sove så lenge.. har gjort det et par ganger, men da går jeg resten av dagen med intens hodepine! :O selv om jeg vil sove lenger, så kan jeg ikke fordi jeg vet jeg får hodepine.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Faen heller. Bare så dere vet det så er brukeren Sigralix en jøde. Han sier at jeg ikke trenger mer etanol. det gjør du da virkelig ikke heller. Må kanskje passe på jødevitsene da. Ikke slenge de ut i alle delene av forumet Er du jøde eller? Det hadde forklart en del. Hva er en enkel måte å få en kilometerlang kobbertråd? Kast en femtiøring foran to jøder. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp, så jeg har en annen måte å snu døgnet på, det er rett og slett å ha på vekkerklokka å tvinge seg opp. Ikke sånn grytidlig da, men sover man til kl 3 hver dag, begynner man og ha på vekking i 12-13 tida. Jeg er nå der at jeg står opp i 12 tia, for en stund siden var det 3 tida, så har kommet seg. Jeg har aldri helt skjønt hvordan folk kan sove så lenge.. har gjort det et par ganger, men da går jeg resten av dagen med intens hodepine! :O Samme her! Det hender jeg får vondt i hodet hvis jeg ligger for lenge. Noen som vet hva dette komme av? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp, så jeg har en annen måte å snu døgnet på, det er rett og slett å ha på vekkerklokka å tvinge seg opp. Ikke sånn grytidlig da, men sover man til kl 3 hver dag, begynner man og ha på vekking i 12-13 tida. Jeg er nå der at jeg står opp i 12 tia, for en stund siden var det 3 tida, så har kommet seg. Jeg har aldri helt skjønt hvordan folk kan sove så lenge.. har gjort det et par ganger, men da går jeg resten av dagen med intens hodepine! :O selv om jeg vil sove lenger, så kan jeg ikke fordi jeg vet jeg får hodepine.. Saken er at man sover vel egentlig ikke så lenge, men man snur døgnet. F.eks jeg sov i fra 6 til 2-3. Som blir 8-9 timer. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp, så jeg har en annen måte å snu døgnet på, det er rett og slett å ha på vekkerklokka å tvinge seg opp. Ikke sånn grytidlig da, men sover man til kl 3 hver dag, begynner man og ha på vekking i 12-13 tida. Jeg er nå der at jeg står opp i 12 tia, for en stund siden var det 3 tida, så har kommet seg. Jeg har aldri helt skjønt hvordan folk kan sove så lenge.. har gjort det et par ganger, men da går jeg resten av dagen med intens hodepine! :O selv om jeg vil sove lenger, så kan jeg ikke fordi jeg vet jeg får hodepine.. Saken er at man sover vel egentlig ikke så lenge, men man snur døgnet. F.eks jeg sov i fra 6 til 2-3. Som blir 8-9 timer. Men det spiller ikke så stor rolle NÅR jeg la meg! passerer klokken 12, har jeg likevel hodepine.. rart! =/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bra at jeg nesten aldri sitter oppe lenger enn 4. Problemet er at jeg sitter oppe til 4 uansett om jeg må opp 8 eller 15. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 haha.. bikkjer er så fete når de går i søvne http://www.youtube.com/watch?v=z2BgjH_CtIA Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 haha.. bikkjer er så fete når de går i søvne http://www.youtube.com/watch?v=z2BgjH_CtIA Mora di er fet. Og hu trenger ikke gå i søvne for å være fet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp, så jeg har en annen måte å snu døgnet på, det er rett og slett å ha på vekkerklokka å tvinge seg opp. Ikke sånn grytidlig da, men sover man til kl 3 hver dag, begynner man og ha på vekking i 12-13 tida. Jeg er nå der at jeg står opp i 12 tia, for en stund siden var det 3 tida, så har kommet seg. Jeg har aldri helt skjønt hvordan folk kan sove så lenge.. har gjort det et par ganger, men da går jeg resten av dagen med intens hodepine! :O selv om jeg vil sove lenger, så kan jeg ikke fordi jeg vet jeg får hodepine.. Saken er at man sover vel egentlig ikke så lenge, men man snur døgnet. F.eks jeg sov i fra 6 til 2-3. Som blir 8-9 timer. Men det spiller ikke så stor rolle NÅR jeg la meg! passerer klokken 12, har jeg likevel hodepine.. rart! =/ Det er noe galt med hodet ditt. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp, så jeg har en annen måte å snu døgnet på, det er rett og slett å ha på vekkerklokka å tvinge seg opp. Ikke sånn grytidlig da, men sover man til kl 3 hver dag, begynner man og ha på vekking i 12-13 tida. Jeg er nå der at jeg står opp i 12 tia, for en stund siden var det 3 tida, så har kommet seg. Jeg har aldri helt skjønt hvordan folk kan sove så lenge.. har gjort det et par ganger, men da går jeg resten av dagen med intens hodepine! :O selv om jeg vil sove lenger, så kan jeg ikke fordi jeg vet jeg får hodepine.. Saken er at man sover vel egentlig ikke så lenge, men man snur døgnet. F.eks jeg sov i fra 6 til 2-3. Som blir 8-9 timer. Men det spiller ikke så stor rolle NÅR jeg la meg! passerer klokken 12, har jeg likevel hodepine.. rart! =/ Det er noe galt med hodet ditt. Det er absolutt ingen nyhet =P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har aldri sett makan til kodespråk som det som er i top gear tråden nå :!: Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har aldri sett makan til kodespråk som det som er i top gear tråden nå :!: Det er jo veldig positivt, at man på en måte kan være lederen men samtidig også kan være på den andre siden, men da fra den andre med en tosidighet i forhold til helheten at den ikke tenker som den gjør når han er lederen samtidig som man vil det man kan og de andre som har det man gir og de vil da se på det som en helhetlig sak, så vil jo menneskene også være de som gjør det som han vil og lederen det som den vil som ledelse og da tenker du veldig tosidig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har aldri sett makan til kodespråk som det som er i top gear tråden nå :!: Det er jo veldig positivt, at man på en måte kan være lederen men samtidig også kan være på den andre siden, men da fra den andre med en tosidighet i forhold til helheten at den ikke tenker som den gjør når han er lederen samtidig som man vil det man kan og de andre som har det man gir og de vil da se på det som en helhetlig sak, så vil jo menneskene også være de som gjør det som han vil og lederen det som den vil som ledelse og da tenker du veldig tosidig. Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Mora di er fet. Og hu trenger ikke gå i søvne for å være fet.Fært så vi var i "mordi" arsenalet i dag Endret 2. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Apropos søvn. Noen som har grått i søvne før? Det er utrolig forstyrrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg