Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Å fy faen. Mamma har alltid sagt at jeg kan synge, og jeg har tenkt "ok". Har aldri trodd selv at jeg har vært no flink, så nå tenkte jeg jeg skulle ta opp litt av meg selv og se. Det er det jævligste jeg har hørt på lenge.

Mora mi sa en gang at jeg hadde søt rumpe.

Men hun hadde jo rett :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lost mistet et fast grep etter sesong 3.

Er nesten halvveis i sesong 5 og synes enda det holder seg. Ikke like bra som sesong 1, er jo nesten en helt annen serie nå^^

Lost begynner å bli en smule forvirrende nå.

Slutten er så dårlig at det ødela samtlige sesonger.

Uff da, får håpe lave forventninger gjør trikset. Når var det Sons of Anarchy og Breaking Bad begynner igjen?

Lenke til kommentar

Hmm, rawr. Virker som en god side. *registrere seg* Skulle egentlig legge meg straks, så orka ikke å sjekke selv :)

Første gang du bruker den så tar det litt tid å krysse av på alle seriene. Etter det er den utrolig enkel og grei å bruke. Sjekker den hver morgen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Da skal jeg se the uninvited. Håper den er like bra som filmen jeg så i går. Kanal + er supert, finner meg en film hver kveld jo! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har åtte faste faner. Forum -> Intra -> Myepisodes -> Facebook -> Youtube -> XCforum -> MSgblogg. Sjekker alt, alltid.

Legg til Questonable content. Genial serie. Les hele fra begynnelse til slutt. Du vil bli hekta.

Forøvrig så har jeg også notalwaysright.com på standardlista mi over det jeg sjekker hver morra.

Lenke til kommentar

Hmm, rawr. Virker som en god side. *registrere seg* Skulle egentlig legge meg straks, så orka ikke å sjekke selv :)

Første gang du bruker den så tar det litt tid å krysse av på alle seriene. Etter det er den utrolig enkel og grei å bruke. Sjekker den hver morgen.

Synes det er moro å krysse av jeg^^ Link til din profil?

Lenke til kommentar

Fikk naboen på døra tidligere fordi det lå hundedrit i gangen. Er da for pokkeren ikke bare jeg som har hund. Dessuten var Tiny med søster på tur i skogen i dag. Stupid idiot...

Visst Tiny hadde gjort fra seg i gangen hadde jeg da for pokkeren tatt å plukket det opp.

Lenke til kommentar

Han begynnte med å skjelle meg ut så jeg ba han reise å ryke.

Han kunne jo spurt pent om det var min hund som hadde gjort det isdedenfor å bare gå ut i fra det.

Han er totalt hunde hater så han lager kvalme for hver minste ting.

Hadde Tiny løs i parken så kommer samme duden å roper til meg at det er båndtvang. Ikke en sjel som var i parken å Tiny kommer med en gang jeg roper å går ikke bort til fremmede folk.

Blir bare litt små irritert av sånne folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...