frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hatt en fin natt b-real? house md ja det kan jeg se før jeg sovner Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sitter å ser over MSN-lista mi og innser at hey...jeg prater egentlig ikke med noen jeg har på den lista...tror jeg skal mekke meg ei "leftover" liste. Typisk. Av folk som ikke tilhører spesielle grupper (nerder, skole ol.) har jeg to grupper til. Folk jeg vet hvem jeg er og folk jeg ikke vet hvem er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Like greit å bare slette dem man aldri skriver først til. Har jeg gjort ihvertfall. Fikk redusert lista med noen hundre Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skal dere egentlig med så mangen på listen?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hatt en fin natt b-real? house md ja det kan jeg se før jeg sovner Ja faktisk Har berget et liv (jaok, hun var så sulten at hun måtte stå opp og fikk mat og da hadde vi berget livet hennes tydeligvis ) og pratet masse shait med en fyr som jeg ikke har sett på mange mange år som var på "sovende vakt" på avdelinga og det var koselig kunne ha noen å prate drit med og ikke bare det evindelige "kjerringsnakket" hele tida. Så ja, jeg har hatt ei fin natt En der? Typisk. Av folk som ikke tilhører spesielle grupper (nerder, skole ol.) har jeg to grupper til. Folk jeg vet hvem jeg er og folk jeg ikke vet hvem er. Tror liksågreit jeg kan begi meg ut på en sletterunde for jizz...mye folk en ikke har snøring på hvem er. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Goo'mornin! *gjespe som en gal* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Goo'mornin! *gjespe som en gal* MORNINGS! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skrive med dem? Nei sier du det?? hvorfor har dere så mangen dere ikke bruker da?? B-real: joa herlig er hjemme hos mann og barn også har jeg sovet i min egen seng, kan ikke bli bedre.. blir du lei av kjerringmas?? kan ikke forstå det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Goo'mornin! *gjespe som en gal* MORNINGS! YO DAWG, HVA SKJER?!?!?! Ser ut som om det blir en død dag på jobb. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Goo'mornin! *gjespe som en gal**stikke finger i munnen til* hihi, finnes ikke mer irriterende ting å gjøre på noen som gjesper B-real: joa herlig er hjemme hos mann og barn også har jeg sovet i min egen seng, kan ikke bli bedre.. blir du lei av kjerringmas?? kan ikke forstå det. Fint å høre Blir lei? Jeg er eneste mannfolket på de to avdelingene som er der (av de ansatte da..) og ja, det går ei grense hvor lenge en orker å sitte med +40 år gamle damer og prate drit hele kvelden..merkelig.. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Goo'mornin! *gjespe som en gal**stikke finger i munnen til* hihi, finnes ikke mer irriterende ting å gjøre på noen som gjesper B-real: joa herlig er hjemme hos mann og barn også har jeg sovet i min egen seng, kan ikke bli bedre.. blir du lei av kjerringmas?? kan ikke forstå det. Fint å høre Blir lei? Jeg er eneste mannfolket på de to avdelingene som er der (av de ansatte da..) og ja, det går ei grense hvor lenge en orker å sitte med +40 år gamle damer og prate drit hele kvelden..merkelig.. lurer på hvorfor jeg har valgt ett mannsdomminert yrke.... aaaaaaah det var for å slippe unna slike syforeninger.. Jeg takler det ikke, og så mye baksnakking det blir nå flere kvinner er samlet på ett sted Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skrive med dem? Nei sier du det?? hvorfor har dere så mangen dere ikke bruker da?? Status å ha flest msn-kontakter i vennegjengen vett. It makes you popular YO DAWG, HVA SKJER?!?!?! woff sitter på jobb og installerer autocad, håper det går til helvete så jeg får tatt en liten prat med autodesk Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skrive med dem? Nei sier du det?? hvorfor har dere så mangen dere ikke bruker da?? Status å ha flest msn-kontakter i vennegjengen vett. It makes you popular hmmm vil du stå på listen min?? *vil være populær* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 lurer på hvorfor jeg har valgt ett mannsdomminert yrke.... aaaaaaah det var for å slippe unna slike syforeninger.. Jeg takler det ikke, og så mye baksnakking det blir nå flere kvinner er samlet på ett sted Vi har mannlig syklubb her vi. Hver dag klokka halv 3 samler endel menn seg på et kontor for å baksnakke folk og avtale hvem dem skal gi skylda for feila dem gjør hmmm vil du stå på listen min?? *vil være populær* jaja, du blir stående i min også vett Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 God morgen god folket:) Hadde 5 min fra jeg stod opp til å rekke bussen, stress! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 lurer på hvorfor jeg har valgt ett mannsdomminert yrke.... aaaaaaah det var for å slippe unna slike syforeninger.. Jeg takler det ikke, og så mye baksnakking det blir nå flere kvinner er samlet på ett sted Vi har mannlig syklubb her vi. Hver dag klokka halv 3 samler endel menn seg på et kontor for å baksnakke folk og avtale hvem dem skal gi skylda for feila dem gjør man skal ikke skyve under en stol at en del slik skjer blandt dere menn også men vi kvinnfolk klarer alikvel å slå dere kraftig ned i støvlene på akkurat det. hmmm vil du stå på listen min?? *vil være populær* jaja, du blir stående i min også vett hmmm det var ikke fullt så bra for da blir jo du enda mer populær hmm kan ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 *stikke finger i munnen til* hihi, finnes ikke mer irriterende ting å gjøre på noen som gjesper KniZ. det hadde jeg helt glemt at man kunne gjøre på folk. Det er jo fantastisk grusomt ondt å gjøre =D woff sitter på jobb og installerer autocad, håper det går til helvete så jeg får tatt en liten prat med autodesk Hehe, Inventor-pakka er noe dritt å ha med å gjøre. Om man speiler oppsettet (vet ikke om dette kun skjer om man kjører egen lisensserver og Content Center lokalt) så er det flere komponenter man må avinstallere og installere på nytt på hver enkelt maskin for å få det opp og gå. Vi bruker ~1 dag med to personer om vi skal speile et helt sett med maskiner som skal ha Inventor-pakka Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 God morgen alle sammen. Snart side 1800, hurra Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hmmm det var ikke fullt så bra for da blir jo du enda mer populærhmm kan ikke Your loss ;( Hehe, Inventor-pakka er noe dritt å ha med å gjøre. Om man speiler oppsettet (vet ikke om dette kun skjer om man kjører egen lisensserver og Content Center lokalt) så er det flere komponenter man må avinstallere og installere på nytt på hver enkelt maskin for å få det opp og gå. Vi bruker ~1 dag med to personer om vi skal speile et helt sett med maskiner som skal ha Inventor-pakka Håpløst da. Skal bare kjøre en installasjon på en data og betille et seat til jeg men.. Får satse på at det går smertefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg