WheelMan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg VET hvem det er som skriver med og uten e, jeg bare rotet med hva Aleks hadde skrevet. Kjinner dei, roter med mye rart. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hjemme igjen etter å ha set Splice, en forstyrrende film Ville heller se Inception, men det var bare jeg som ville det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ja, men det er et dårligere produkt enn kjøttdeig. Jo jo, men det er det jeg trenger for å lage "Æljhakk i pita". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan er Lagavulin 16? Jeg VET hvem det er som skriver med og uten e, jeg bare rotet med hva Aleks hadde skrevet. Kjinner dei, roter med mye rart. *plusse* Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Flere enn bare meg som ser på American Pie på TV3 nuh? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg er så lei American Pie. Har sett de tre første filmene så mange ganger, at det burde ikke vært mulig. Og resten har jeg sett én gang hver og de var ikke verdt det. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg er så lei American Pie. Har sett de tre første filmene så mange ganger, at det burde ikke vært mulig. Og resten har jeg sett én gang hver og de var ikke verdt det. Samme tenkte jeg, men så fikk jeg tilbake gamle følelser Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lost begynner å bli en smule forvirrende nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lost mistet et fast grep etter sesong 3. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg er så lei American Pie. Har sett de tre første filmene så mange ganger, at det burde ikke vært mulig. Og resten har jeg sett én gang hver og de var ikke verdt det. Samme tenkte jeg, men så fikk jeg tilbake gamle følelser Jeg holder meg til å spille Band Hero. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lost begynner å bli en smule forvirrende nå. Slutten er så dårlig at det ødela samtlige sesonger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lost begynner å bli en smule forvirrende nå. Slutten er så dårlig at det ødela samtlige sesonger. Sier du det... Slutten var helt elendig ja.. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lost høres så lost ut at jeg har valgt å ikke se det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Å fy faen. Mamma har alltid sagt at jeg kan synge, og jeg har tenkt "ok". Har aldri trodd selv at jeg har vært no flink, så nå tenkte jeg jeg skulle ta opp litt av meg selv og se. Det er det jævligste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Å fy faen. Mamma har alltid sagt at jeg kan synge, og jeg har tenkt "ok". Har aldri trodd selv at jeg har vært no flink, så nå tenkte jeg jeg skulle ta opp litt av meg selv og se. Det er det jævligste jeg har hørt på lenge. Mora mi sa en gang at jeg hadde søt rumpe. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ]Mora mi sa en gang at jeg hadde søt rumpe. Haha. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Mamma har alltid sagt at jeg løpte etter jenter som liten. Nå løper dem jo fra meg 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ho sa ikke at dem løp etter deg. De har sikkert alltid løpt fra deg. Bare at før løp du etter. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg føler meg spesiell. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg føler meg spesiell. You are special. That's why you get to ride the short bus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg