Demonfudge Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Søknad og CV legges med som vedlegg. Og ikke bruk hotmail-adresser. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vedlegg ligger som den nederste ruten før selve skrive ruten. Lag de i .doc format siden det kan åpnes av de fleste programmer. Microsoft Office Open Office to typer skriveprogrammer. MSO er det betaling på og OO er open source. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lurer på om jeg skal lage quiche lorraine og tiramisu i morgen. ^^ Hørtes.. ehm.. Aner egentlig ikke hva det hørtes ut som. Hva er det? Førstnenvte er en pai. Sistnevnte er ren og skjære awesomeness i førtisjette potens. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trenger jeg java for å laste ned den gratise? er på siden nå, og forstår det sånn at man må ha java..? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Java trengs for mer avanserte funksjoner og for databasen there Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Java er uansett gratis og ufarleg.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da går det ikke, jeg har nemlig java problemer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1248489 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ikke bruk @hotmail til jobbsøknader, det virker useriøst. Det er det dummaste eg har høyrt. Skal ein bli tolka useriøst fordi ein brukar ei anna mailteneste? Når eg skal søke etter sommarjobb om eit år eller to, skal eg då bruke mi mail-adresse som sluttar på @manetoppen.com? (namnet på kennelen til mor mi) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kom netopp inn døra fra sverigetur på moped ;D charlottenberg. Røyk for stefaren min fikk jeg kjøpt, men øl til meg neeeeida xD Så ble et brett med energidrikk og masssssse sjokolade Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 På moped? Picx or gtfo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Skal jeg ta meg et glass vin eller et glass whisky? Endret 1. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 På moped? Picx or gtfo! Filma mye av turen ;D skal laste opp snært. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Skal jeg ta meg et glass vin eller et glass whisky? A glass of whisky like the old cowboy you are. På moped? Picx or gtfo! Filma mye av turen ;D skal laste opp snært. ooh, nice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Cowboyer drikker bourbon (stavesjekk plz). Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kom netopp inn døra fra sverigetur på moped ;D charlottenberg. Røyk for stefaren min fikk jeg kjøpt, men øl til meg neeeeida xD Så ble et brett med energidrikk og masssssse sjokolade Hadde ikke turt å kjøre moped til sverige nå. alt for mye kontroller og shit for tia. Og kjører du original så må du jo ha brukt laaaaaaaaaang tid ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Skal jeg ta meg et glass vin eller et glass whisky? Vin! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Skal jeg ta meg et glass vin eller et glass whisky? BrenneVin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Skal jeg ta meg et glass vin eller et glass whisky? Pupp! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bah. Hvor mye mat er det i en liten pizza? >< Det er lunch eller frokost det, riktignok er en stor alt for mye, men da kan jeg spare og ha til nattmat. Nå blir jeg sannsynligvis nødt til å kjøre på Shell i natt og kjøpe meg en luna eller ei pølse. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kom netopp inn døra fra sverigetur på moped ;D charlottenberg. Røyk for stefaren min fikk jeg kjøpt, men øl til meg neeeeida xD Så ble et brett med energidrikk og masssssse sjokolade Hadde ikke turt å kjøre moped til sverige nå. alt for mye kontroller og shit for tia. Og kjører du original så må du jo ha brukt laaaaaaaaaang tid ^^ Kjører ikke orignalt nei ;D Veien til charlottenberg er bare skog og svinger omtrent, snakker ikke om svinesund her. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg