kanin333 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Grillet svinestek med poteter, salat og soppsaus med chili... Mmmm Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nå må jeg ut av senga. Fatter er ute og vasker bilen min. Her jeg bor har vi et ord for slike som det. Det begynner på b og slutter på ortskjemt. Jeg sto opp kjempetidlig og skal snart vaske bilen til pappa. Kan ikke pappaen din vaske bilen til pappaen min når han først er så godt i gang? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg baker sjokoladekake! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg multitasker. Baker burgerbrød, steker pommes frites og mekker burgere i passe størrelse. Og mannfolkene blir mer og mer utålmodig jo bedre det lukter her ute xD Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Frityr stekt hestebiff med wok grønnsaker og Sweet & sour saus Skulle nesten tro man kunne lage mat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Yay! Knust laptopskjerm på en måned gammel laptop. Og superforsikring kjøpte man selvsagt ikke. Kondolerer Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Yay! Knust laptopskjerm på en måned gammel laptop. Og superforsikring kjøpte man selvsagt ikke. Kondolerer Den svir. Koster vel et par tusen pluss for en ny skjerm? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trololololo. Jeg er utålmodig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Yay! Knust laptopskjerm på en måned gammel laptop. Og superforsikring kjøpte man selvsagt ikke. Kan jo koble den til tv å bruke den som stue pc. Kjedelig når sånne ting skjer, hvertfall med en såpass ny laptop. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trololololo. Jeg er utålmodig. Den som venter på noe godt, venter ei forgjeves! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Uff. Burde kanskje ha hatt litt smarte svar på secret questions på visse sider. På den ene fant jeg ut at det var helvete som mothers maiden name Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Band Hero er kjempekult! Fatter ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt det før. Nå skal jeg ta en pause og fylle noen tomflasker med vann og slenge i fryseren og så blir det godt og kaldt snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Og for en gangs skyld, heier jeg på Haugesund. Dette går som det suser! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nå må jeg ut av senga. Fatter er ute og vasker bilen min. Her jeg bor har vi et ord for slike som det. Det begynner på b og slutter på ortskjemt. Jeg sto opp kjempetidlig og skal snart vaske bilen til pappa. Kan ikke pappaen din vaske bilen til pappaen min når han først er så godt i gang? Det var mer en trussel fra hans side, tro meg. Jeg liker å vaske bil. Han bare tar de delene jeg ikke når opp til Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg trenger akutt plumbo. Vasken er potte tett Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Må alltid ha litt plumbo på lur, vettu. Vet aldri når du trenger det. Plumbo er awesome. Endret 1. august 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg