Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Maling er fint å drive på med, jeg å driver på å maler hus nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp. Tida gikk fort også når jeg hørte på radioen og sånn. Det kjedeligste er definitivt å vaske veggen først. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fælt som du skriker da... http://www.youtube.com/watch?v=YE5xmFAcW-U Hvorfor i fit"&"&"#& har ikke jeg sett at Dexter is Delicious har kommet ut? Faen gir forskjellig releasedate i UK og i USA? *wallbash* Amazone er rask heldigvis...Delivery Estimate: 4 Aug 2010 - 5 Aug 2010 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Maling er fint å drive på med, jeg å driver på å maler hus nå. Tror jeg ingenting på siden du er på forumet og surrer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp. Tida gikk fort også når jeg hørte på radioen og sånn. Det kjedeligste er definitivt å vaske veggen først. Aha, vasking av vegg skipper jeg over Maling er fint å drive på med, jeg å driver på å maler hus nå. Tror jeg ingenting på siden du er på forumet og surrer har pause til været lyser opp:) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har du noen til å vaske for deg? Heldig.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har du noen til å vaske for deg? Heldig.. Nei, vasker ikke veggene. Prøvde å vaske en vegg, men fant ut at det var ikke vits. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ah. Daså. På veggene her fossa skiten av etter litt kraftvask og en børste. Malingen henger jo også bedre på en ren vegg sier de. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 2 1/2 time igjen til pendlingen starter YAY Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Huff,bare ordet av maling får meg til å grøsse. Har malt noen hus opp gjennom årene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kommer vel litt ann på hvor man befinner seg. I byen kan jeg tenke meg det fester seg mye eksos og forurensning. Jeg er på landet, her er det ikke slikt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ikke vet jeg. Er ikke i byen, men ikke på landet heller. Hehe. Jaja. Vaske måtte jeg i alle fall. På den andre veggen må jeg grunne en del og sånn også, har bytta noen bor og lister. Tredje veggen skal vi vente litt med tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Yay! Knust laptopskjerm på en måned gammel laptop. Og superforsikring kjøpte man selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Huff,bare ordet av maling får meg til å grøsse. Har malt noen hus opp gjennom årene. Du som meg. :| Oh well. Pytt i panne er awesome frokost! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg mekker hjemmelagde burgere. Mmmmh. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg mekker hjemmelagde burgere. Mmmmh. Hørtes nais ut Skulle hatt kvern så kunne jeg kvernet opp litt biff kjøtt og bacon. Tipper de burgerne hadde vært gode Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg mekker hjemmelagde burgere. Mmmmh. Brenn. Du aner ikke hvor sulten jeg er Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nettopp slukt fire brødskiver med makrell i tomat, mmm makrell i tomat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Så lag deg mat din sopp. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nettopp slukt fire brødskiver med makrell i tomat, mmm makrell i tomat ÅÅååååh.. det er så godt Så lag deg mat din sopp. Har nok med å komme meg ut av senga. Working on it! Nå må jeg ut av senga. Fatter er ute og vasker bilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg