Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Trenger sårt noen tips til brae komedier. Anyone?? Komedie kan være så mangt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Samma om det er serier eller en film. Føler bare for å flire litt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Alt bra med deg? Jo, ja. Kan ikke klage..? Hvordan behandler verden deg om dagen? Det er lov å klage! Men hvis du ikke føler behovet, er det strålende. Jeg klager heller ikke, selv om ferien snart er slutt og skolebenken venter. Blir spennende å se om jeg overlever. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Samma om det er serier eller en film. Føler bare for å flire litt Ace ventura er alltid en klassiker Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Legg merke til at alt innhold dere ser i bildet under er fullt lovlig, og bryter ikke med reglene her på forumet på noen som helst måte overhode. Sikkert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg klager heller ikke, selv om ferien snart er slutt og skolebenken venter. Blir spennende å se om jeg overlever. Hva er det du studerer? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kim S: Verdt å sjekke ut en serie som heter "It's always sunny in Philadelphia". Herlig humor. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg klager heller ikke, selv om ferien snart er slutt og skolebenken venter. Blir spennende å se om jeg overlever. Hva er det du studerer? Jeg skal studere Medieteknikk. Usikker på om det er det rette, men skader ikke å prøve! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Samma om det er serier eller en film. Føler bare for å flire litt Simpson the movie! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kim S: Verdt å sjekke ut en serie som heter "It's always sunny in Philadelphia". Herlig humor. Eller en annen serie som alltid er feelgood er: Entourage Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kim S: Verdt å sjekke ut en serie som heter "It's always sunny in Philadelphia". Herlig humor. Eller en annen serie som alltid er feelgood er: Entourage Støttes! Den anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg skal studere Medieteknikk. Usikker på om det er det rette, men skader ikke å prøve! Bortsett fra lommeboka di? Men det blir sikkert spennende. Har du tatt noen skolefrie år, eller har jeg bare bomma fullstendig på alderen din? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg er tilbake hihi.. min avatar også Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Legg merke til at alt innhold dere ser i bildet under er fullt lovlig, og bryter ikke med reglene her på forumet på noen som helst måte overhode. Sikkert. Ville jeg ljugd for forumet?! Hvordan kan du si noe slikt?! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Samma om det er serier eller en film. Føler bare for å flire litt Simpson the movie! Den er utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hihi.. min avatar også NSFW: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg skal studere Medieteknikk. Usikker på om det er det rette, men skader ikke å prøve! Bortsett fra lommeboka di? Men det blir sikkert spennende. Har du tatt noen skolefrie år, eller har jeg bare bomma fullstendig på alderen din? Hehe Ja, jeg håper det! Jeg var i militæret fra januar til desember, så "mistet" et halvt år før og etter tjenesten. Hvilken alder hadde du satt på meg? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hihi.. min avatar også NSFW: Hvor fant du henne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg