Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Vel, Los Horribles spiller klokka sju. Må sees. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Er charlottenberg shoppingcenter åpent på søndager? http://www.charlottenbergsshopping.se Takk. nvm... er oppe fra 10-19.. Endret 31. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 @ B-real - Hva kjøpte du på gamestop? Og om kråkesølv er verdt det, njaaa. Personlig likte jeg dem ikke så godt. Er bodøværing. Bioshock 1 og Gears of war 1..aldri fått spilt de så det var vel på tide.Har egentlig Bioshock@steam men pc'en min nekter å sammarbeide og jeg har gitt opp å prøve å få den stabil så..jah.. Men først skal Alan Wake spilles ferdig. Kråkesølv er kos. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Eplefe, gratulerer med dagen, håper du ikke er sur for.. eh, den lille kommentaren inatt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Noen andre som har problemer med firefox i facebook i det siste? Virker som om alt overlapper hele windows, så jeg ikke får trykket noe med mindre jeg alt + tab ut av firefox.. Firefox blir ganske ubrukelig også, går ikke ann å trykke på noen knapper eller faner osv.. hmm hmm skjer bare iblant.. Endret 31. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan ikke si jeg er plaget med det nei,hvilken versjon kjører du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Lurer på om jeg skal spare hørselen i dag. Jeg har øresus enda etter i går. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Lurer på om jeg skal spare hørselen i dag. Jeg har øresus enda etter i går. Bruk ørepropper da! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Innstaller OS'et på nytt Funker ALLTID Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg fant bursdagsgave til fattern Hva er det som gjemmer seg i Gamestop posen? Håper det er Starcraft II du har der. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hva er det som gjemmer seg i Gamestop posen? Håper det er Starcraft II du har der. Det har han da allerede svart på: Bioshock 1 og Gears of war 1..aldri fått spilt de så det var vel på tide. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hva er det som gjemmer seg i Gamestop posen? Håper det er Starcraft II du har der. Det har han da allerede svart på: Bioshock 1 og Gears of war 1..aldri fått spilt de så det var vel på tide. Er så opptatt ellers at jeg nesten ikke er her lengre, dumme meg som ikke sjekket postene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Eplefe, gratulerer med dagen, håper du ikke er sur for.. eh, den lille kommentaren inatt? Er ikke sur for det. Det er ikke SÅ krise å ikke være tenåring mer ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Lurer på om jeg skal spare hørselen i dag. Jeg har øresus enda etter i går. Bruk ørepropper da! Lurer på det, men finner ikke mine, så må kjøpe nye. Satser på at de selges for en billig penge på festivalen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hva er det som gjemmer seg i Gamestop posen? Håper det er Starcraft II du har der. Den type spill har aldri hatt noe interesse for egentlig så nei dessverre. Hvis Blizzard kunne ha laget et FPS-spill som f.eks Starcraft 2 trailerne sine, sure Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Lurer på om jeg skal spare hørselen i dag. Jeg har øresus enda etter i går. Bruk ørepropper da! Lurer på det, men finner ikke mine, så må kjøpe nye. Satser på at de selges for en billig penge på festivalen. Koster maks 20kr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Yeah, og pleier ofte å være utsolgt når vi kommer til dag to, siden det er så mange barn og oldinger der. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Eplefe, gratulerer med dagen, håper du ikke er sur for.. eh, den lille kommentaren inatt? Er ikke sur for det. Det er ikke SÅ krise å ikke være tenåring mer ... Har ikke lyst til å vokse opp jeg, for da må jeg ta ansvar Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Yeah, og pleier ofte å være utsolgt når vi kommer til dag to, siden det er så mange barn og oldinger der. Apotek har også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg