Romis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med dagen Eplefe. Håper ikke du fortsatt hater meg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Gratulerer med dagen Eplefe! Endret 31. juli 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ja, det stemmer. Sitter her og holder på å sprite opp bær til å lage drinker. Vodkabringebær i jordbær- og sitrondrinker. Eheheh. UTEN MEG? Hopp i bilen, da! Vi blander en tilitersbøtte, det er mer enn nok. xD Gratulerer med dagen Eplefe. Håper ikke du fortsatt hater meg. Tusen takk, Romis! ^_^ Gratulerer med dagen Eplefe! :D:D:D Danke schön! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ja, det stemmer. Sitter her og holder på å sprite opp bær til å lage drinker. Vodkabringebær i jordbær- og sitrondrinker. Eheheh. UTEN MEG? Hopp i bilen, da! Vi blander en tilitersbøtte, det er mer enn nok. xD Gratulerer med dagen Eplefe. Håper ikke du fortsatt hater meg. Tusen takk, Romis! ^_^ Gratulerer med dagen Eplefe! :D:D:D Danke schön! Alt for langt hadde jeg stått opp tidligere skulle jeg faen dratt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med dagen, Rebecca! Hvor lenge er det siden du og Den Store P var innom hos meg? 3? Haha. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tror det er tre år siden. Herregud, det var episk. Du så litt småredd ut da vi sto der ute. Åååh, du var så søt og liten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Haha. Jeg var (er?) jo liten. Haha. Du får heller si fra hvis du er i området igjen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Høres ut som det blir en bra feiring, vodka og brownies slår aldri feil! Skal vel snart åpne en vinflaske her, konsert og møte med en forumbruker i kveld. Må manne meg opp litt, k9z Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gzz med dagen eplefe<3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Høres ut som det blir en bra feiring, vodka og brownies slår aldri feil! Skal vel snart åpne en vinflaske her, konsert og møte med en forumbruker i kveld. Må manne meg opp litt, k9z Hvilken konsert? Gzz med dagen eplefe<3 Thanky00. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nei, er vel på tide å skaffe sjåfør. Er Kråkesølv verdt å komme tidlig for? De er jo bra, men det regner og jeg har ikke støvler -_- Skal oppover til 22:00, for da er Veronica Maggio, og det er dagens høydepunkt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Høres ut som det blir en bra feiring, vodka og brownies slår aldri feil! Skal vel snart åpne en vinflaske her, konsert og møte med en forumbruker i kveld. Må manne meg opp litt, k9z Hvilken konsert? Gzz med dagen eplefe<3 Thanky00. Ulver i operaen! Regner med det blir awesome, nesten like bra som Gaga kommer til å bli Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Omg, Ulver! De er episke live! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg fant bursdagsgave til fattern Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nei, er vel på tide å skaffe sjåfør. Er Kråkesølv verdt å komme tidlig for? De er jo bra, men det regner og jeg har ikke støvler -_- Skal oppover til 22:00, for da er Veronica Maggio, og det er dagens høydepunkt. Kråkesølv er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Eplefe: I know, sett de en gang før. Regner med det blir enda bedre nå som det er i operaen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Husker jeg så Sunn O))) i Domkirken. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Max misunnelig, det er en konsert jeg angrer på at jeg ikke fikk med meg. Har sett Sunn før, men ikke i en kirke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nei, er vel på tide å skaffe sjåfør. Er Kråkesølv verdt å komme tidlig for? De er jo bra, men det regner og jeg har ikke støvler -_- Skal oppover til 22:00, for da er Veronica Maggio, og det er dagens høydepunkt. Kråkesølv er absolutt verdt det. Hmm ... Oh well, jeg har to timer på meg. Also, jeg vil også se Ulver i Operaen. Og Sunn O))). Oh well. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 @ B-real - Hva kjøpte du på gamestop? Og om kråkesølv er verdt det, njaaa. Personlig likte jeg dem ikke så godt. Er bodøværing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg