BakerHansen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Kom over tidenes julepynt på youtube: Velkommen etter aO.o Neida, jævlig harry men stilig også at noen gidder å bry seg så mye. Endret 12. februar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har selv aldri hatt hull i tennene. Så har egentlig aldri vært redd for å gå til tannlegen. Men når det er sagt var tannhygienen min før relativt dårlig. Men den er blitt bedre! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Snorre, den er kul. Jeg sendte den til pappa før jul og lurte på om vi ikke skulle dekorere huset sånn i år. Han virka mer gira enn mamma i alle fall, som hvinte og trua med å kaste oss begge ut av huset om vi skulle prøve det Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ubehagelige samtaler med papp om potens FTW... Herregud så flaut, jeg er 16 år. Jeg forstår ereksjon osv... Faen, så jævla flaut... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kan noen av dere forklare hva Blinklysveske er oO....Kexxy skrev det på en tråd Bra du nevnte blinklysveske, er nødt til å fylle på mer snart. Jeg klarte faenmeg å kjøre på en fantastisk hvitmalt betongsøyle i et parkeringshus på Skøyen i dag, ble noen utrolig vakre merker på passasjerdøra bak. Ble overlykkelig når jeg fikk vasket bort det verste. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 1l cola om dagen, masse godteri osv. men jeg VET jeg har et hull i tanna ivhertfall. Kan noen av dere forklare hva Blinklysveske er oO....Kexxy skrev det på en tråd Link plx? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg går og fortrenger de siste 20 minuttene... Natta Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er ikke Kexxy, det er r2d290 ellerno som har samme avatar. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Her er linken Blir frustrert når folk har så like avatarer, skulle ikke vært lov Endret 12. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har © på den! *grr* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har © på den! *grr* Ehlol. No you don't. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har © på den! *grr* Ehlol. No you don't. Stilt på deg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det forekommer meg at jeg har pådratt meg en epic forkjølelse. ... Forstår ikke helt hvordan det er mulig. Jaja. Blir mye slimete goodness i morgen, da. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kan noen av dere forklare hva Blinklysveske er oO....Kexxy skrev det på en tråd Blinklysveske finnes i omtrent alle biler i dag. Dette er en nødvendighet for at blinklysene skal virke perfekt. Typiske tegn på at det må fylles på med ny blinklysveske er at blinklysene til stadighet blinker når du ikke trenger det. Som når du skal kjøre rett frem, mens du blinker til høyre, osv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 God natt, dudes and dudnesinner. Legger meg og ser Cloverfield. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Bra du nevnte blinklysveske, er nødt til å fylle på mer snart.Jeg klarte faenmeg å kjøre på en fantastisk hvitmalt betongsøyle i et parkeringshus på Skøyen i dag, ble noen utrolig vakre merker på passasjerdøra bak. Ble overlykkelig når jeg fikk vasket bort det verste. Iceman! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg