Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Sikkert en av dine nerdete venner som har DNS-spoofet routeren din. You had to break it? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Ja Edit: Senyor out Endret 31. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan noen skru av solen? Den gjør det vanskelig å sitte ute i finværet med laptopen. Gjør deg selv en tjeneste og sitt inne i stedet. Men jeg sitter jo inne nesten hele dagen. Det er godt med litt frisk luft som kommer fra andre steder enn bordvifta! Nå kom det en sky, så dagen er reddet (for nå). Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan noen skru av solen? Den gjør det vanskelig å sitte ute i finværet med laptopen. Gjør deg selv en tjeneste og sitt inne i stedet. Men jeg sitter jo inne nesten hele dagen. Det er godt med litt frisk luft som kommer fra andre steder enn bordvifta! Nå kom det en sky, så dagen er reddet (for nå). Du kan sette opp et vindu. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 ikke klag når det er sol ute! omg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Enig med Shikaru. Jeg vil også ha sol, men her er det overskya og det er meldt regn. Lurer på om jeg skal ta gore-tex-sko eller støvler ... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 ikke klag når det er sol ute! omg Jeg liker ikke å sitte inne og svette når jeg spiller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 jeg skal snart ut i det fine været sjøl. gidder ikke sitte her å støve ned. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Du kan sette opp et vindu. Det blir ikke det samme! Dessuten står vinduet allerede oppe (jeg tok det faktisk ned fra hengslene), da den ene maskinen genererer litt for mye varme. Men jeg fulgte tipset ditt om å flytte meg inn i sofaen. Fluene var nesten like plagsomme som den skarpe solen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Å herregud "men det er rundt 80 hester i den det er nesten bare trim på den." :!: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med dagen Eplefe, fikk ikke med meg at du hadde bursdag før nå Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pappa har endelig fått delene til FIB'en sin, ut å fly i morra FIB = Flying Inflatable Boat http://www.youtube.com/watch?v=Ogp9VgKejSY Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pappa har endelig fått delene til FIB'en sin, ut å fly i morra FIB = Flying Inflatable Boat http://www.youtube.com/watch?v=Ogp9VgKejSY Så utrolig tøft ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med dagen Eplefe, fikk ikke med meg at du hadde bursdag før nå Takk, kjekken! Har nettopp lagd røre til brownies med hvite chocolate chips i. ^_^ Putter dem i ovnen ASAP. Nomnomnom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvis det stemmer at du har bursdag så må vi gratulere deg med 20års dagen din! gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ja, det stemmer. Sitter her og holder på å sprite opp bær til å lage drinker. Vodkabringebær i jordbær- og sitrondrinker. Eheheh. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ja, det stemmer. Sitter her og holder på å sprite opp bær til å lage drinker. Vodkabringebær i jordbær- og sitrondrinker. Eheheh. UTEN MEG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg