Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tips til hvordan man kan skaffe seg bredbånd til leiligheten uten at det skal gå over 4 uker? Klarer ikke en måned uten nett Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er så glad jeg har såpass kontroll når jeg er full at jeg ikke putter i meg noe annet samtidig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pizza og cola er en flott frokost å bygge ei fyll på, rite? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan du ha noe annet mens du venter på det nettet da? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pizza og cola er en flott frokost å bygge ei fyll på, rite? Nei, få i deg noe ordentlig mat Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pizza og cola er en flott frokost å bygge ei fyll på, rite? Ja perfekt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Kan du ha noe annet mens du venter på det nettet da? Noe annet? Har ingen internetleverandør for tiden, og alle har en måneds leveringstid. Endret 31. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er så glad jeg har såpass kontroll når jeg er full at jeg ikke putter i meg noe annet samtidig. Samme her, ble for første gang tilbudt piller på en festival nå i sommer, glad for at selvkontrollen var tilstede! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pizza og cola er en flott frokost å bygge ei fyll på, rite? Nei, få i deg noe ordentlig mat Men et halvt brød med pålegg + musserende vin og sprit er en dårlig kombinasjon. Det har jeg prøvd før. Pizza og cola er en flott frokost å bygge ei fyll på, rite? Ja perfekt. Ja, var det jeg også mente. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er så glad jeg har såpass kontroll når jeg er full at jeg ikke putter i meg noe annet samtidig. Bruker vanligvis å ha kontroll. Ble en hel flaske tyrker å gud vet hvor mange pils i går. Ikke mere sprit på meg, holder meg til øl heretter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan du ha noe annet mens du venter på det nettet da? Noe annet? Har ingen internetleverandør for tiden, og alle har en måneds leveringstid. Ja, hva er det det heter, du får en slik usb ting og kobler deg på nett via den. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er så glad jeg har såpass kontroll når jeg er full at jeg ikke putter i meg noe annet samtidig. Samme her, ble for første gang tilbudt piller på en festival nå i sommer, glad for at selvkontrollen var tilstede! Jeg putter aldri i meg noe jeg ikke vet hva er, spesielt ikke om jeg blir tilbudt det av en random kar. Dessuten synes jeg ikke piller er noe spennende i seg selv og i kombinasjon med alkohol kan det gå rimelig galt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan du ha noe annet mens du venter på det nettet da? Noe annet? Har ingen internetleverandør for tiden, og alle har en måneds leveringstid. Ja, hva er det det heter, du får en slik usb ting og kobler deg på nett via den. Mobilt bredbånda ja, men det er alt for dyrt for min del fant jeg ut av. I hvert fall som en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det du burde gjøre Senyor de la guerra er å laste ned et tonn av musikk, serier og filmer mens du enda har nett. Da har du hvertfall noe å gjøre om du begynner å kjede deg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hva skjer DNFK? Jeg har fått et problem: Endret 31. juli 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan noen skru av solen? Den gjør det vanskelig å sitte ute i finværet med laptopen. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det du burde gjøre Senyor de la guerra er å laste ned et tonn av musikk, serier og filmer mens du enda har nett. Da har du hvertfall noe å gjøre om du begynner å kjede deg Huff, sitter på skolen nå. Vond stol, tror nesten jeg tar turen hjem til mitt steinalderaktige (les: ikke nett) hjem. Kan jo alltids lese ei bok eller spille ps3. Radio er jo også sjelden jeg hører på. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan noen skru av solen? Den gjør det vanskelig å sitte ute i finværet med laptopen. Gjør deg selv en tjeneste og sitt inne i stedet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hva skjer DNFK? Jeg har fått et problem: Oh shit Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hva skjer DNFK? Jeg har fått et problem: Du befinner deg bak en opp-ned proxy. Sikkert en av dine nerdete venner som har DNS-spoofet routeren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg