Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Lars: er ikke blitt fin på det, men Halvor hadde nå med seg en flaske? Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg drikker for mye Red Bull og Battery, arg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ingen som vet ordet for rant på Norsk? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 to rant -> å klage To rant: å snakke om et tema i en lang tid, og fordrive vekk fra det egentlige temaet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pokkern at man ikke skulle få til å sove 10 valium å noen pils fungerer sikkert, trenger litt fri fra tankekjøret Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pokkern at man ikke skulle få til å sove 10 valium å noen pils fungerer sikkert, trenger litt fri fra tankekjøret Piller funker ikke til alt vet du. Det er en bieffekt til alle piller. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Liker hvordan dere kan skrive slikt ufint uten at jeg får gjort noe med det Hvorfor er du blitt degradert til forumveileder ? Moderatorstillingene går til høystbydende. Vi har auksjon et par ganger i året, og denne runden tapte WheelMan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Sovemedisin + alkohol funker bare motsatt. Det er derfor det står i vedlegget at det ikke skal blandes med alkohol. Pluss at når du er småfull sovner du lettere men har mye dårligere og mere urolig søvn og våkner veldig tidlig. Kan ikke være noe stas å være moderator anyway. Bare mas og rapporteringer og sinte PM'r fra stengte tråder og bannede brukere dagen lang. Endret 31. juli 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Lars: er ikke blitt fin på det, men Halvor hadde nå med seg en flaske? Pisk han. Nei vent. Han hadde bare likt det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Pokkern at man ikke skulle få til å sove 10 valium å noen pils fungerer sikkert, trenger litt fri fra tankekjøret Piller funker ikke til alt vet du. Det er en bieffekt til alle piller. iknow. vil bare slippe unna negative tanker. depresjon er noe dritt... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) iknow. vil bare slippe unna negative tanker. depresjon er noe dritt... Synes litt synd på deg som har depresjon, kunne ikke tenke meg å være i din situasjon. Men du får gjøre så godt du kan å holde deg unna piller når du kan Endret 31. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har gått fint hele uka, har ikke spist noe angst medisin utenom cipralex da. Plutselig nå fikk jeg en skikkelig smell å havnet rett i kjelleren. Vet ikke årsaken selv Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har gått fint hele uka, har ikke spist noe angst medisin utenom cipralex da. Plutselig nå fikk jeg en skikkelig smell å havnet rett i kjelleren. Vet ikke årsaken selv Kjelleren ? har du et sånn hideout der ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kjelleren ? har du et sånn hideout der ? Jeg vil bygge en skikkelig bunker i kjellern! Med bombesikre dører, full overvåkning av resten av huset og våpen nok til å overleve en zombie-invasjon. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kjelleren ? har du et sånn hideout der ? Jeg vil bygge en skikkelig bunker i kjellern! Med bombesikre dører, full overvåkning av resten av huset og våpen nok til å overleve en zombie-invasjon. Noia, noia. Det er noen som følger etter meg. Noia, noia. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kjelleren ? har du et sånn hideout der ? Jeg vil bygge en skikkelig bunker i kjellern! Med bombesikre dører, full overvåkning av resten av huset og våpen nok til å overleve en zombie-invasjon. He he, du er ikke den eneste. Må ikke glemmer mat og vannrasjoner så du overlever. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kjelleren er at man er langt nede. medisin begynnte å slå inn her så jeg har kommet opp av kjelleren nå Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kjelleren ? har du et sånn hideout der ? Jeg vil bygge en skikkelig bunker i kjellern! Med bombesikre dører, full overvåkning av resten av huset og våpen nok til å overleve en zombie-invasjon. He he, du er ikke den eneste. Må ikke glemmer mat og vannrasjoner så du overlever. Litt av poenget er at jeg må ut av bunkeren for å finne mat- og vannrasjoner. Jeg må jo få brukt spesialbilen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg