L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med dagen Eplefepusen Ikke glem sigralix. Det er broren min L4r5, jeg sitter enda å leser fra alle linkene du sendte. Klarer ikke å la være Du kommer aldri til å bli ferdig. Jeg er opptatt med å drikke rødvin rett fra flasken. Flaske? Har du blitt fin på det? Før var det rett fra kartongen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 L4r5, jeg sitter enda å leser fra alle linkene du sendte. Klarer ikke å la være Du kommer aldri til å bli ferdig. Jokes sent from hell Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Rant, som i '' I am ranting right now. ''. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. Du glemte påhengsmotoren. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. Sikker på det? Kan man ikke si: He was a rant! for han var en tyster :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Rødvin fra flaska gir fin lilla trutmunn senere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. Du glemte påhengsmotoren. Det er godt du nevnte den da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. Du glemte påhengsmotoren. Hold kjeft da wheelboy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. Sikker på det? Kan man ikke si: He was a rant! for han var en tyster :S Du blander rat og rant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. Du glemte påhengsmotoren. Hold kjeft da wheelboy! Ikke snakk sånn til wheelien min! Sug tissemann, din frik. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det norske ordet for rant? Sladre eller tyste? er jeg helt ute å vandrer nå? Du er ute og sykler i robåt på jordet. Du glemte påhengsmotoren. Hold kjeft da wheelboy! Ikke snakk sånn til wheelien min! Sug tissemann, din frik. Skal gi deg en frik jeg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Liker hvordan dere kan skrive slikt ufint uten at jeg får gjort noe med det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Liker hvordan dere kan skrive slikt ufint uten at jeg får gjort noe med det Befriende å være uten ansvar? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Liker hvordan dere kan skrive slikt ufint uten at jeg får gjort noe med det Det la jeg først merke til nå som du sa det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Liker hvordan dere kan skrive slikt ufint uten at jeg får gjort noe med det Hvorfor er du blitt degradert til forumveileder ? Endret 30. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg