Sk!ppy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvorfor er du ikke grønn lenger, wheelman? Tydeligvis blitt degradert. Underskriftskampanje! Vi som vil ha Wheelie tilbake som mod Kun viss Wheelie vil. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) faen skulle ikke lest spoilern, men ok. det er den ja. så gutten blir borte ja. Plasserte det liksom i spoiler så du kunne velge om du skulle lese den eller ikke. men du er vel så nysgjerrig at du ikke klarer å la være å trykke kjenner jeg deg rett. Hæhæ, etter litt vurdering åpnet jeg den også ja. Du kunne skrivd det i spoiler da Ingen som hadde tenkt til å si ifra om at jeg hadde sett Ocean's Thirteen før? Endret 30. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Underskriftskampanje! Vi som vil ha Wheelie tilbake som mod Kun viss Wheelie vil. Drit i hva Wheelie vil, han SKAL tilbake! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det holder med tre fulle skift for fjorten dager på østlandet, sant? *pakke* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det holder med tre fulle skift for fjorten dager på østlandet, sant? *pakke* Ja, ta med et par ekstra sokker og en bokser eller 2 så går det fint Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det holder med tre fulle skift for fjorten dager på østlandet, sant? *pakke* Tønsberg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, ta med et par ekstra sokker og en bokser eller 2 så går det fint Har funnet frem seks boksere. Har ikke kommet til sokkene enda. [quote name='WheelMan' date='30. juli 2010 - 23:17' timestamp='12805246 Tønsberg! Nei, ikke Tøsberg. Langesund. Og forhåpentligvis Sommerland i Bø om været tillater det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Av og til må man nesten lure litt på intelligensen til enkelte forumbrukere. Se f.eks denne: Har et spm. ang. bensinforbruk på bensinmotor Om jeg har en bil som har et forbruk på 1,2 l/mil, og jeg skal kjøre fra Bergen til Kristiansand, hvor det regnes å være 50mil(500km), og bensinprisene ligger på 12kr pr.liter. Hva vil da forbruket mitt ligge på, og hvordan er kalkulasjonen på slike målinger? Barneskolematematikk. Hvordan går den an å feile totalt på slikt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nei, ikke Tøsberg. Langesund. Og forhåpentligvis Sommerland i Bø om været tillater det. Vestfossen daaaa? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vestfossen er enda lenger enn Tøsberg. Hva får deg til å tro at vi drar dit? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vel. Jeg er her. Burde være mer enn god nok grunn. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 God aften. Har vært sprek og gått tur på fjellet i kveld. =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vel. Jeg er her. Burde være mer enn god nok grunn. Det er faktisk et meget godt argument. Men jeg kan ikke love noe. Hadde ikke du/dere hytte i nærheten av Langesund? Eller husker jeg horribelt feil nå? Om jeg huska rett så hadde det vært enklere om du tok turen dit. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10044009 lol Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ville vel ikke akkuratt skrytt på meg det der.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er faktisk et meget godt argument. Men jeg kan ikke love noe. Hadde ikke du/dere hytte i nærheten av Langesund? Eller husker jeg horribelt feil nå? Om jeg huska rett så hadde det vært enklere om du tok turen dit. Mja. Nei. Onkelen til ei venninne har hytte i Brevik, så det er ikke akkurat noe jeg disponerer. Hvilken tidsperiode er det dere befinner dere på østlandet? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er norsk kjendis Det telles ikke når du skriver det selv. Jeg selv venter bare på at detskal bli opprettet en helt egen wiki side om meg som en kjent komponist og keyboardist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg