Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hebefilien... Det heter hebefili så lenge det er snakk om folk i pubertetsalder. Kenny har lært noe nytt i dag, Kenny grubler på det usynlige hakeskjegget. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Okei, nå trenger jeg litt smått hjelp med trigonometrien min. Jeg har et fjell med fjelltopp T. På bakken har jeg P og R. PR = 100m, og P=36,2˚ R=142,1˚ T=1,7˚ Dette danner en trekant, som dere sikkert ser. PT=2070,7m Så skal jeg finne høyden av fjellet. Hvordan gjør jeg det? Edit: Glem det, jeg tenkte ikke ordentlig. Sin=PT/h, så h=sin*PT Endret 12. februar 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Forumet er jo dødt. Vel, nå er det CSI for denne gutten. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Edit: Glem det, jeg tenkte ikke ordentlig.Sin=PT/h, så h=sin*PT Er du sikker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 What the, ingen poster i kafeen på en halvtime midt i primetime? WoW og DragonBall, samt depper over avbrutt ekteskap Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Edit: Glem det, jeg tenkte ikke ordentlig.Sin=PT/h, så h=sin*PT Er du sikker? Det ble feil. Sinus er selvfølgelig h/PT, ikke omvendt. Sin-mot-hyp. Endret 12. februar 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Skjer her da? Vurderer å se Greys Anatomy, men tviler på at jeg skjønner noe EDIT- Eller så har det sluttet å gå Endret 12. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det ble feil.Sinus er selvfølgelig h/PT, ikke omvendt. Sin-mot-hyp. Får skrive litt random BS så posten min som ga så mye mening ikke slettes. Yey! Above & Beyond - Tri-State mmm Endret 12. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 CSI her og! Merkelig episode, er det ikke? Barneliket var nasty... What the, ingen poster i kafeen på en halvtime midt i primetime? WoW og DragonBall, samt depper over avbrutt ekteskap Du kan alltids finne deg en ny dame Dragonball, ja. Sluttet med det for 6-8 måneder siden. Men har alle bøkene på norsk i kjelleren... Tilbake til Tv'en Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men arrangert ekteskap hadde jo vært noe. Det virker jo genialt, slipper jeg å gjøre noe Riktignok er det ikke mye kjærlighet med det første, og det er vel respektløst osv, men hey. It's easy ^^ Jeg har alle bøkene på engelsk ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men arrangert ekteskap hadde jo vært noe. Det virker jo genialt, slipper jeg å gjøre noe Riktignok er det ikke mye kjærlighet med det første, og det er vel respektløst osv, men hey. It's easy ^^ Jeg har alle bøkene på engelsk ^^ Verdt et forsøk, kanskje? Du kan jo vel finne deg en russisk postordrebrud? Gratz med bøkene da^^ Eplefe: Finn deg et teppe... Jeg kan ikke si noe annet, pga tøse-regelen^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Eplefe:Finn deg et teppe... Jeg kan ikke si noe annet, pga tøse-regelen^^ PM, pus ;)xD Neeei, jeg gidder ikke. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 da var csi ferdig.. filmen the Cooler starter på sv1 snart, gleder meg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Eplefe:Finn deg et teppe... Jeg kan ikke si noe annet, pga tøse-regelen^^ PM, pus ;)xD Neeei, jeg gidder ikke. x) Ikke jeg heller, er ikke i humør til noe slikt nå da var csi ferdig.. Og det er grunn nok til at SasaB går til sengs... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kan noen av dere forklare hva Blinklysveske er oO....Kexxy skrev det på en tråd Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kom over tidenes julepynt på youtube: Musikken høres ved hjelp av radio (han sender på en viss frekvens). Og musikken er selvsagt synkronisert med lysene. :-D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Den sangen er fin, Snorre. Jeg har den på PC-en. Trans Siberian Orchestra. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 huff, tannlege imorgen.. er stygt redd for at hun/han kommer til å finne en masse hull i tennene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg