Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da satser jeg på at den er seende på, og den var spansk jo.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Da satser jeg på at den er seende på, og den var spansk jo.. Den var god nok til at jeg ikke husket at den var spansk i farta. Hvorfor er du ikke grønn lenger, wheelman? Endret 30. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kansje du blander med the orphan, som ikke er spansk? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da satser jeg på at den er seende på, og den var spansk jo.. Den er helt grei. Langt, langt, laaaaangt i fra så creepy som kjærsten min sku ha den til å være før vi så på den riktignok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nei, tenker på the orpanage som handler om: Kjerring som bor med mannen sin og en unge på et tidligere barnehjem hu var på som liten. Guttungen leker en lek med noen spøkelser som legger igjen spor til dem. En dag mens de har noe slags fest så vil han vise noe til henne, men hun er opptatt. Så blir guttungen borte. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvorfor er du ikke grønn lenger, wheelman? Tydeligvis blitt degradert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nei, tenker på the orpanage som handler om: Kjerring som bor med mannen sin og en unge på et tidligere barnehjem hu var på som liten. Guttungen leker en lek med noen spøkelser som legger igjen spor til dem. En dag mens de har noe slags fest så vil han vise noe til henne, men hun er opptatt. Så blir guttungen borte. faen skulle ikke lest spoilern, men ok. det er den ja. så gutten blir borte ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 faen skulle ikke lest spoilern, men ok. det er den ja. så gutten blir borte ja. Plasserte det liksom i spoiler så du kunne velge om du skulle lese den eller ikke. men du er vel så nysgjerrig at du ikke klarer å la være å trykke kjenner jeg deg rett. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hvorfor mistet du moderator stillingen WheelMan? Eller har du kanskje alltid vært en veileder, bare jeg som husker feil? Edit: Alt for sein. xD Endret 30. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tydeligvis blitt degradert. Har du ikke vært streng nok? :---( Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvorfor mistet du moderator stillingen WheelMan? Eller har du kanskje alltid vært en veileder, bare jeg som husker feil? Edit: Alt for sein. xD Han var mod før. Nå kan vi skrive så mye piss vi vil i kafeen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dette betyr at jeg ikke blir banna i ny og ne Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Wheelman, tror du at du ble nedgradert fordi du sitter i rullestol? Du kan klage til admins og si at de er rasistiske! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dette betyr at jeg ikke blir banna i ny og ne og at fsx må se seg etter en ny moderator å legge for hat. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dette betyr at jeg ikke blir banna i ny og ne og at fsx må se seg etter en ny moderator å legge for hat. Det er faktisk det verste med hele greia. Dette betyr at jeg ikke blir banna i ny og ne Sånnt kjenner man folk for.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dette betyr at jeg ikke blir banna i ny og ne og at fsx må se seg etter en ny moderator å legge for hat. Det er faktisk det verste med hele greia. Dette betyr at jeg ikke blir banna i ny og ne Sånnt kjenner man folk for.. Bawls Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Wheelman, tror du at du ble nedgradert fordi du sitter i rullestol? Du kan klage til admins og si at de er rasistiske! OMG! Konspirasjon! Ring brukerombudet, likestillingsombudet, blitz og chuck norris! W(h)e(elman) shall not be moved! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Skulle til og redigere ut en liten bit av quoten til Petter, men så gikk det ikke *sukk* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Skulle til og redigere ut en liten bit av quoten til Petter, men så gikk det ikke *sukk* Moahahhaahahha Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 faen skulle ikke lest spoilern, men ok. det er den ja. så gutten blir borte ja. Plasserte det liksom i spoiler så du kunne velge om du skulle lese den eller ikke. men du er vel så nysgjerrig at du ikke klarer å la være å trykke kjenner jeg deg rett. Hæhæ, etter litt vurdering åpnet jeg den også ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg