Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja. Står faen ikke bare å tar i mot juling Måtte ringe forrige eier for å komme med faren til Tiny for å bekrefte at han er Dogo canario. Når ho kjærringa ikke fikk han så mente ho at han var blanding mellom dogo og amstaff, så politiet truet med å ta han med seg. Fikk han med meg hjem heldigvis, tar en pils for å roe nervene litt. Ble litt shaky når de liksom skulle ta han med. Huff så ekkelt. Kansje du kan få noen papirer eller en veterinæratest på hva han er? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg tenkte kansje du mente det sarkastisk ja, men følte for å komentere alikavel, er mange som har den vrangforestillingen.. Ja, det er ufattelig mange som blir verdensmester så fort de kommer i bilen og alle andre er idioter som ALDRI skulle ha fått sertifikatet i det hele tatt. Jeg blir faen meg gal i huet! Jeg lever i en boble der jeg ikke er sikker på hvor verden er! Jeg er desperat etter nikotin og jeg føler meg jævlig ensom! HELVETE DET SUGER Å VÆRE UTEN NIKOTIN! Sånn... Nå er jeg ferdig og nikotin-slutten fortsetter! Du er flink du Haha..sjefen og en annen skal slutte å røyke/snuse den 16. August så jeg fant ut i går at jeg skulle gi han en forsmak på hvordan det var å være uten så jeg gjemte den store pakken han hadde ifra Sverige-turen siden den bare lå å slang og fy faaaaeen så stressa han hørtes ut da han ringte og skjønte at det var jeg som hadde gjemt den Kommer til å bli et helvette med han på jobb etter den 16. Men så er vi nordlendinger kompis, det er en vesentlig forskjell Hmmm..hvor i nordland er du ifra? Og hva er dette snakket om 7-eleven? Har de 7-eleven i nordnorge i det hele tatt? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 OI. Det er lenge siden. Om han refererte til seg selv, samtidig som han rettet opp setningen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ahh, deilig med annlegget satt opp ja Det er også på tide å få rydda opp i kablene baki her Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nei Det gamle 2.1 annlegget skal inn dit. Z-5500 er over, under, oppå og rundt skrivebordet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg tenkte kansje du mente det sarkastisk ja, men følte for å komentere alikavel, er mange som har den vrangforestillingen.. Ja, det er ufattelig mange som blir verdensmester så fort de kommer i bilen og alle andre er idioter som ALDRI skulle ha fått sertifikatet i det hele tatt. Ja ok Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Men så er vi nordlendinger kompis, det er en vesentlig forskjell Hmmm..hvor i nordland er du ifra? Og hva er dette snakket om 7-eleven? Har de 7-eleven i nordnorge i det hele tatt? 7-Eleven er ligger i Bodø. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 går det isbjørner i gata der oppe? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Internhumor i vennekretsen min. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.cracked.com/article_18589_7-classic-disney-movies-based-r-rated-stories_p1.html WOW! Mange av historiene disney har filmatisert (og forandret på) var originalt sjuk stygge. Blant annet slutter den originale ringeren i notre dame, med at Quasimodo går nekrofilli på Esmeralda o.o! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Helsikke heller, da. Vi holder på å pusse opp litt, bytter noen vinduer på den ene siden av huset og skal også male huset (ute). Vi begynte å bytte noen vinduer idag og male litt, og så kommer det jævligste regnværet vi har hatt hittil i sommer. Måtte jo bare slenge på vinduene og spikre igjen som en nødløsning. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja. Står faen ikke bare å tar i mot juling Måtte ringe forrige eier for å komme med faren til Tiny for å bekrefte at han er Dogo canario. Når ho kjærringa ikke fikk han så mente ho at han var blanding mellom dogo og amstaff, så politiet truet med å ta han med seg. Fikk han med meg hjem heldigvis, tar en pils for å roe nervene litt. Ble litt shaky når de liksom skulle ta han med. Huff så ekkelt. Kansje du kan få noen papirer eller en veterinæratest på hva han er? Tenkte jeg skulle registrere han som ren Dogo canario. Man ser ikke mye rottweiler i han så. Fikk nå hilst på faren til Tiny så da ser man hva man har i vente, fy faen han var svær altså Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.cracked.com/article_18589_7-classic-disney-movies-based-r-rated-stories_p1.html WOW! Mange av historiene disney har filmatisert (og forandret på) var originalt sjuk stygge. Blant annet slutter den originale ringeren i notre dame, med at Quasimodo går nekrofilli på Esmeralda o.o! Apropos Disney, kan noen lete frem den YouTube-filmen som sammenlikner dansene i forskjellige Disney-filmer? Den viser liksom at Disney har brukt akkurat de samme bevegelsene om igjen med nye karakterer. Litt vanskelig å forklare, men jeg håper noen skjønner hvilken film jeg mener Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) @Knewt Knut, jeg må si jeg liker navnet ditt, om jeg ikke elsker det Endret 30. juli 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bodø ja, vel da kan jeg forstå det. Nordlands hovedstad Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hmm, lurer på om jeg har lyst til å stikke til butikken å kjøpe meg noe fredagsgodt, hmm. får vente, så kan jeg stikke ned å fylle bensin samtidig. Det er det som er dritt med bil, man må fylle bensin. I tillegg til det at bilen er ikke så liten at du kan ha den i lomma, så du vet aldri hvor du skal gjøre av den når du er ute hos noen. Endret 30. juli 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hørt noe fra Thomas i det siste, evenandreas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg