Sk!ppy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er det vi gleder oss til? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Herregud så kjedelig det er å være edru! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Herregud så kjedelig det er å være edru! Er jo digg å sløve på sofaen hele dagen da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Herregud så kjedelig det er å være edru! Er jo digg å støve ned sofaen hele dagen da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Var ute med Tiny å gikk tur, så kommer den mest speeda kjærringa bort til meg å sier at bikkja er hennes. Jeg lot som jeg ikke hørte ho så renner ho faen på meg å klorer, sparker å slår meg Man skal ikke slå damer, men ho fikk seg en kraftig høyre hook fra min side. Så har nå stått i en time å diskutert med politiet om hvem sin hund det er. Dama ble tatt i arresten for amfetamin bruk Endret 30. juli 2010 av Kim S 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Huff, skummelt Kanskje likesågreit at hu havna i arresten Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Oslo er en syk syk plass Need i say more Edit: Sinnsykt smart å ringe politiet når man er rusa på amfetamin Endret 30. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg ser at Nyhus baksnakket meg her i sta. Jeg avkrefter alle mistanker om at "Det hadde vært kjipt om du døde" var sarkasme. Teiten. e_e Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Endret 30. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Var ute med Tiny å gikk tur, så kommer den mest speeda kjærringa bort til meg å sier at bikkja er hennes. Jeg lot som jeg ikke hørte ho så renner ho faen på meg å klorer, sparker å slår meg Man skal ikke slå damer, men ho fikk seg en kraftig høyre hook fra min side. Så har nå stått i en time å diskutert med politiet om hvem sin hund det er. Dama ble tatt i arresten for amfetamin bruk I sånne situasjoner er det lov å slå damer. Det er greit å være prinsippfast, men ikke hvis man drar det helt til dumsnillhet. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Var på 7-eleven, sto en ganske så pen jente bak disken, rundt min alder også men hadde ikke noe og tape, så tilslutt fikk jeg facebooken hennes Marcus, hopper du på hver eneste peneste jente du ser, eller? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Var på 7-eleven, sto en ganske så pen jente bak disken, rundt min alder også men hadde ikke noe og tape, så tilslutt fikk jeg facebooken hennes Marcus, hopper du på hver eneste peneste jente du ser, eller? Noe galt med det også nå da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja. Står faen ikke bare å tar i mot juling Måtte ringe forrige eier for å komme med faren til Tiny for å bekrefte at han er Dogo canario. Når ho kjærringa ikke fikk han så mente ho at han var blanding mellom dogo og amstaff, så politiet truet med å ta han med seg. Fikk han med meg hjem heldigvis, tar en pils for å roe nervene litt. Ble litt shaky når de liksom skulle ta han med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Var på 7-eleven, sto en ganske så pen jente bak disken, rundt min alder også men hadde ikke noe og tape, så tilslutt fikk jeg facebooken hennes Når jeg var ung.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Mhm. Har vi noen bedre? Endret 30. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Var på 7-eleven, sto en ganske så pen jente bak disken, rundt min alder også men hadde ikke noe og tape, så tilslutt fikk jeg facebooken hennes Marcus, hopper du på hver eneste peneste jente du ser, eller? Det er Marcus vi snakker om Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har vi noen bedre? Ja. Da jeg var ung (...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg