Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute med Tiny å gikk tur, så kommer den mest speeda kjærringa bort til meg å sier at bikkja er hennes. Jeg lot som jeg ikke hørte ho så renner ho faen på meg å klorer, sparker å slår meg :dontgetit:

Man skal ikke slå damer, men ho fikk seg en kraftig høyre hook fra min side. Så har nå stått i en time å diskutert med politiet om hvem sin hund det er. Dama ble tatt i arresten for amfetamin bruk :rofl:

Endret av Kim S
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Var ute med Tiny å gikk tur, så kommer den mest speeda kjærringa bort til meg å sier at bikkja er hennes. Jeg lot som jeg ikke hørte ho så renner ho faen på meg å klorer, sparker å slår meg :dontgetit:

Man skal ikke slå damer, men ho fikk seg en kraftig høyre hook fra min side. Så har nå stått i en time å diskutert med politiet om hvem sin hund det er. Dama ble tatt i arresten for amfetamin bruk :rofl:

I sånne situasjoner er det lov å slå damer. Det er greit å være prinsippfast, men ikke hvis man drar det helt til dumsnillhet.
Lenke til kommentar

Ja. Står faen ikke bare å tar i mot juling :)

Måtte ringe forrige eier for å komme med faren til Tiny for å bekrefte at han er Dogo canario. Når ho kjærringa ikke fikk han så mente ho at han var blanding mellom dogo og amstaff, så politiet truet med å ta han med seg.

Fikk han med meg hjem heldigvis, tar en pils for å roe nervene litt.

Ble litt shaky når de liksom skulle ta han med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var på 7-eleven, sto en ganske så pen jente bak disken, rundt min alder også :new_woot: men hadde ikke noe og tape, så tilslutt fikk jeg facebooken hennes :tease:

Når jeg var ung....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...