Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har du stalker-erfaring lars ;O ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvordan det? Trenger du tips? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, jo, det kunne vært greit^^ Du fikk jo anfall som din madamm tilslutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Spørsmålet er hvilken grad du har tenkt å være stalker. Det hjelper egentlig ikke å kvitte seg med konkurransen (les: ektefelle / kjæreste). De har bare en tendens til å bli deppa. Og om du prøver på det likevel, så for Guds skyld, ikke si at det var du som fant dritten på de, du scorer _ikke_ på det! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 *Noterer* Meh, stalka vell hu ikke, var bare innom der etter jeg klipte meg idag. Så var hu der, har gått på samme skole som hu for et par år siden. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg skrev et lite brev til vg idag: Håper dere skriver om at det har lynet og tordnet kraftig natt til Fredag her oppe i nord, Bodø mistet til og med strømmen pga det. Slutt å skrive så mye om Sør Norge når det Regner eller lyner og tordner! Det hadde faktisk vært godt å lese om oss her oppe også av og til! Jeg er så kraftig lei av at Vg og Db bare skriver om når det regner nede i sør, vi har nu dritt vær her oppe også! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Men så er vi nordlendinger kompis, det er en vesentlig forskjell Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Men så er vi nordlendinger kompis, det er en vesentlig forskjell Joda. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg skrev et lite brev til vg idag: Håper dere skriver om at det har lynet og tordnet kraftig natt til Fredag her oppe i nord, Bodø mistet til og med strømmen pga det. Slutt å skrive så mye om Sør Norge når det Regner eller lyner og tordner! Det hadde faktisk vært godt å lese om oss her oppe også av og til! Jeg er så kraftig lei av at Vg og Db bare skriver om når det regner nede i sør, vi har nu dritt vær her oppe også! dere har drittvær hele tiden. Vi har drittvære nå og da :) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er buttermilk? står det i en oppskrift jeg fant Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Aldri hørt om smørmelk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har hørt om kjeks og slikt av det. "Buttermilk cookies" altså. Det har jeg faktisk spist over dammen. Og jeg har hørt buttermilk andre steder også, men ikke søren om jeg kommer på hva det er for no'. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Buttermilk = Kefir Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 kansje der er når man har smeltet smør oppi melken, når man ska bake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 "Alive 2007" av Daft Punk er slikt et awesome album! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg gleder meg sånn at jeg har nerver og holder på å kaste opp. Klarer ikke spise. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg