Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Han hadde to tråder hengende ut av nesa som var teipet fast i overleppa ei hel uke så han ikke skulle dra i dem. Så og hørtes slitsomt ut. Også var de selvsagt grodd helt fast inni der når legen skulle fjerne de, så det ble masse røsking og lugging helt oppi hjernebarken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det ikke imot rettningslinjene å hakke på folks skrivleifer og rettskriving? Det er heller ikke lov å påpeke andres regelbrudd Oh shit.. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Neppe min 30 acc, tipper dette er min første, petter sitter rett på siden av meg : ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da jeg fjernet polyppene mine lå jeg i narkose og fikk ikke spise noe varmt eller skarpt på to uker. Iskrem var det eneste jeg fikk spise de første tre dagene. Ikke så digg som det høres ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Blir vel som mamma sin "slankekur" der hun bare skulle spise biff og poteter og grønnsaker hver dag. Hørtes fantastiskd ut de første dagene, så var hun så lei biff at hun bare ville spy hver gang hun måtte spise det. Endret 30. juli 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Blir vel som mamma sin "slankekur" der hun bare skulle spise biff og poteter og grønnsaker hver dag. Hørtes fantastiskd ut de første dagene, så var hun så lei biff at hun bare ville spy hver gang hun måtte spise det. Lite logikk i den der, så lenge det er rent kjøtt er det jo samme faen hva du spiser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Blir vel som mamma sin "slankekur" der hun bare skulle spise biff og poteter og grønnsaker hver dag. Hørtes fantastiskd ut de første dagene, så var hun så lei biff at hun bare ville spy hver gang hun måtte spise det. Høres ut som da jeg gikk på Atkins. Jeg ble faktisk lei løvbiff og smålei bacon. Hadde ikke trodd det gikk an. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nesj, var en sånn ukeblad-kur hun prøvde seg på. Damer i overgangsalderen prøver hva som helst for å slanke seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gawd, så forferdelig! Jeg kjenner jeg blir litt lei biff bare av å lese om det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nesj, var en sånn ukeblad-kur hun prøvde seg på. Damer i overgangsalderen prøver hva som helst for å slanke seg. Alt utenom fysisk aktivitet som er det eneste som fungerer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Burn FU! Du forventet at hun skulle si "å kjære, jeg kan ikke leeeeeeeeeeeeeeeeve uten diiiiiiiig, da hadde jeg tatt livet av meg selv så vi kunne være sammen i himmelen"? Det er hva jeg forventer du kommer til å si den dagen jeg hopper i pennalet. Hvordan klarte du å nesten å krepere denne gangen? Hva skjedde da nyhus? Burn FU! Du forventet at hun skulle si "å kjære, jeg kan ikke leeeeeeeeeeeeeeeeve uten diiiiiiiig, da hadde jeg tatt livet av meg selv så vi kunne være sammen i himmelen"? Det er hva jeg forventer du kommer til å si den dagen jeg hopper i pennalet. Hvordan klarte du å nesten å krepere denne gangen? Hva skjedde da nyhus? Gammal mongokjærring som susa inn på motorveien fra en sidegate uten å helt skjønne betydninga av vikeplikt. Jeg burde gitt på isteden for å bremse. Lært megga ei lekse. Ville riktignok ikke hatt så mye for seg da hu ville krepert. 1.5 tonn deisende inn i førersida av bilen = no so funnyfunfun. Hva er det du kjører rundt i egentlig, en lastebil? vil nå ikke påstå at du var så nær døden da, var nok heller henne. Men du var nå snill som sparte livet hennes da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 StumbleUpon er skummel i dag. Jeg snublet akkurat over en video av en fyr som knulla en vannmelon. Det var ikke softcore heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg TROR du fucket opp quoten din. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og så våkner jeg flere ganger om natten. Jeg mistenker polypper sånn ca overalt i nesa mi har visst begynt å snorke nå og føler jeg går tom for oksygen lett. Nesa tetter seg noe jævlig i det jeg ligger og :/ Det kan lett fikses med en operasjon, men ifølge min bestevenn så er det mildt sagt _jævlig vondt_ etterpå. Mistenker det samme selv. Men har vært for lat til å ta det opp med legen. Men hadde jeg visst en operasjon med etterfølgende midlertidig ubehag gjort at jeg fikk puste lettere gjennom natta så tror jeg at jeg hadde vurdert det. Pft. Det er null stress. Masse is og kos. Jeg må få tatt det opp med legen dog, for jeg tror mine har vokst tilbake. Gammal mongokjærring som susa inn på motorveien fra en sidegate uten å helt skjønne betydninga av vikeplikt. Jeg burde gitt på isteden for å bremse. Lært megga ei lekse. Ville riktignok ikke hatt så mye for seg da hu ville krepert. 1.5 tonn deisende inn i førersida av bilen = no so funnyfunfun. Da får du vel igjen for å nesten meie ned hu forskremte dama i den lille, røde bilen på motorveien i fjor da :---D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg TROR du fucket opp quoten din. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og så våkner jeg flere ganger om natten. Jeg mistenker polypper sånn ca overalt i nesa mi har visst begynt å snorke nå og føler jeg går tom for oksygen lett. Nesa tetter seg noe jævlig i det jeg ligger og :/ Det kan lett fikses med en operasjon, men ifølge min bestevenn så er det mildt sagt _jævlig vondt_ etterpå. Mistenker det samme selv. Men har vært for lat til å ta det opp med legen. Men hadde jeg visst en operasjon med etterfølgende midlertidig ubehag gjort at jeg fikk puste lettere gjennom natta så tror jeg at jeg hadde vurdert det. problemet er at drittet vokser bare ut igjen om en stund. Derfor vil jeg ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg tror jeg vil se Amadeus i kveld. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da får du vel igjen for å nesten meie ned hu forskremte dama i den lille, røde bilen på motorveien i fjor da :---DNei nei...kvinnfolk kan ikke kjøre, er alltids deres feil vet du... http://www.youtube.com/watch?v=DE8RWB23XHI 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er jo ikke samma faen hva for kjøtt man spiser? Er ikke alt kjøtt som er like sunt.. Umettet fett ftw <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg TROR du fucket opp quoten din. Ja det der ble ikke som jeg tenkte, faen. Veit at noen iriterer seg over lange quoter men jeg får ikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg