n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ta motorsagen og kapp av beina pån Nei! Snille dragen, søøøte dragen. o_O hmm... vi gir han noggenfogger!!! (WoW humor) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ey, hva man hører på når man er besudlet av alkoholens slør har ingenting med hvor bra musikken faktisk er. Jeg blir svak for 90-talls slagere, jeg Jeg mente dagen derpå. Haha, mkaj=P Dagen derpå forestiller jeg meg at Spice Girls er like godt for sjela som å ta av 10kg med en ostehøvel =P Har 4 timers matteprøve!!! Starter klokken 12... Ønsk meg et reint hellvette!!!! Jeg ønsker deg herved et reint helvete! Enjoy ( er den beste smileyen, uansett sammenheng!) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie, I'm still waiting... Vel, jeg sliter litt med å bestige den! o_O Mount it from behind, I tell you. Mount it from behind! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) hmm... vi gir han noggenfogger!!! (WoW humor) Hm. Det høres ikke bra ut. Hold deg unna dragen min, psyko! Mount it from behind, I tell you. Mount it from behind! Den snur seg bare! Det gåkke! Den snur seg og spruter! o_O Endret 9. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie, I'm still waiting... Vel, jeg sliter litt med å bestige den! o_O Mount it from behind, I tell you. Mount it from behind! det er bare sykt... han når ikke opp vet du Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flash it, I tell you. Flash it! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det er bare sykt...han når ikke opp vet du Om det var en måte å si at jeg har utovertiss så svipper jeg innom deg med dragen og brenner av din. o_O Flash it, I tell you. Flash it! Nei, for hot! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) hmm... vi gir han noggenfogger!!! (WoW humor) Hm. Det høres ikke bra ut. Hold deg unna dragen min, psyko! nei nei noggenfogger er krympe eleksir det er bare sykt...han når ikke opp vet du Om det var en måte å si at jeg har utovertiss så svipper jeg innom deg med dragen og brenner av din. o_O det skal ikke skje igjen Endret 9. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 nei nei noggenfogger er krympe eleksir Kan man forstørre den igjen? Jeg liker den stor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nja, okay. Kanskje. Du er jo ganske heit, men tror ikke du vil svimeslå dragen av den grunn. Bare stunne den litt sånn at du kommer deg opp... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 nei nei noggenfogger er krympe eleksir Kan man forstørre den igjen? Jeg liker den stor. jaja etter ti minutter går den tilbake til normalen. du kan også få den tilog bli lett når den mounter deg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det skal ikke skje igjen Takk ^^ Smurf: FLAMMEhot. Ikke sånn hot. Den spruter, og det er VARMT: o_O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke bare like greit å fôre den med deviate fish og gjøre den til ninja-drage eller pirat-drage? Klart det er hot når en drage spruter og kommer på deg ;P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jaja etter ti minutter går den tilbake til normalen.du kan også få den tilog bli lett når den mounter deg Skumle ting. How? =D Er det ikke bare like greit å fôre den med deviate fish og gjøre den til ninja-drage eller pirat-drage? Klart det er hot når en drage spruter og kommer på deg ;P Nei, flammer! Flammer fra munnen! Slutt å vri på alt jeg sier! x) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det skal ikke skje igjen Takk ^^ Smurf: FLAMMEhot. Ikke sånn hot. Den spruter, og det er VARMT: o_O hva om det er en is drage? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hva om det er en is drage? Norsk kamrygg. Spruter flammer, lever stort sett i Norge og rundt der. Akkurat. HOT. ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) jaja etter ti minutter går den tilbake til normalen.du kan også få den tilog bli lett når den mounter deg Skumle ting. How? =D kjøp wow dra til gadgetzan hjelp martin noggenfogger kjøp nether drake... done! hva om det er en is drage? Norsk kamrygg. Spruter flammer, lever stort sett i Norge og rundt der. Akkurat. HOT. ^^ jeg sier ikke at du ikke er hot sa jeg vel? Endret 9. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 NerosMind, dragene i WoW er generelt stygge Nie, twisted mind ;P Men jeg stikker hjem. Gidder ikke sitte på skolen og sløve uten noe produktivt å gjøre. Satser på å få overtalt gjengen til å bowle i stedet for å trene også ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 NerosMind, dragene i WoW er generelt stygge sa jeg noe annet? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 kjøp wow dra til gadgetzan hjelp martin noggenfogger kjøp nether drake... done! Akkurat. Det der kunne like godt stått på gresk. x) jeg sier ikke at du ikke er hot sa jeg vel? Dragen = HAWT Flammene = Hot Drage uten flammer = HAWT, men ikke hot Ellerno. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg